اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

شورای فرهنگ ایثار و شهادت در لرستان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت در این استان خبر داد.

شورای فرهنگ ایثار و شهادت در لرستان تشکیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ناصر فرید عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این شورا با هدف از ترویج، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت این فرهنگ در جامعه راه‌اندازی می‌شود.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان گفت: در شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان 24 دستگاه اجرایی عضو هستند و جلسات آن به‌صورت ماهانه با حضور اعضای این شورا برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: نظارت، هماهنگی و انسجام بخشی فعالیت‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت، ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی نسبت به این فرهنگ، مطالعه، تجزیه، تحلیل و ارزیابی فرهنگ ایثار و شهادت در استان از جمله وظایف این شورا است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان بررسی موضوعات و طرح‌های ارسالی به دبیرخانه شورا، هماهنگی و تدوین شیوه‌های اجرایی و نظارتی دستگاه‌های اجرایی، بسترسازی به منظور کشف، شکوفایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های ایثارگران از دیگر وظایف شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در لرستان برشمرد.
فریدبا تاکید بر این‌که دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند گزارش‌های دوره‌ای فعالیت‌های خود را در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت به این شورا ارائه کنند، یادآور شد: در این زمینه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز در همه شهرستان‌های استان تشکیل و فعال می‌شود.
مردم استان لرستان بیش از شش هزار و 200 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول