اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم خبر داد:

عملیات بتون‌ریزی سد امام رضا در طارم

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم با اشاره به اینکه سد امام رضا از روند پیشرفت خوبی برخوردار است، گفت: در حال حاضر این سد در مرحله عملیات بتون‌ریزی قرار دارد.

عملیات بتون‌ریزی سد امام رضا در طارم
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی شامگاه سه‌شنبه در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان طارم با اشاره به اینکه استاندار زنجان تاکنون هشت سفر به شهرستان طارم انجام داده است، اظهار داشت: در این سفرها تعداد 143 مصوبه برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها در این شهرستان در نظر گرفته شده که برای توسعه طارم بسیار موثر بوده است.
وی با اشاره به پیگیری‌ها و بازدیدهای استاندار هر دو هفته یک بار از محور تهم به چورزق افزود: در شهرستان طارم مشکلاتی وجود دارد اما این دلیل نمی‌شود اقدامات انجام شده مسئولان استان نادیده گرفته شود.
رجبی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم پروژه‌های زیادی به اجرا گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: بعضی از مشکلاتی که وجود دارند طبیعی و بعضی دیگر غیر طبیعی هستند که باید برای حل آنها بیش از پیش تلاش کرد.
فرماندار شهرستان طارم با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها مشکلاتی بودند که مردم شهرستان طارم را رنج می‌دادند، تصریح کرد: با توجه و حمایت همه جانبه استاندار زنجان در یکی دو سال اخیر بسیاری از این زیرساخت‌ها برای توسعه شهرستان طارم آماده شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اجرای سد امام رضا که یکی از آرزوهای مردم این شهرستان بود در حال حاضر عملیات اجرایی آن در حال انجام است، یادآور شد: گاز طبیعی شهرستان طارم که یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این شهرستان است با توجه به اینکه بارها مسئولان گفته بودند امکان گاز رسانی به شهرستان طارم وجود ندارد، اما در حال حاضر به همت استاندار در اجراست.
رجبی اشاره‌ای نیز به چگونگی راه‌های شهرستان طارم کرد و گفت: در زمینه اجرای  راه‌سازی برای شهرستان طارم زحمات زیادی کشیده شده که پروژه تهم به چورزق نمونه بارز این زحمات شبانه‌روزی است.
فرماندار شهرستان طارم اعتبار پروژه‌های در حال اجرای راه شهرستان طارم را 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برای پروژه عظیم تهم به چورزق به تنهایی در دولت نهم و دهم 18 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان طارم از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که باید از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل شود.
رجبی با بیان اینکه با باز شدن محور تهم به چورزق ترافیک مسافران در این منطقه زیاد می‌شود از مسئولان استانی خواست تا درمانگاه چورزق به حالت شبانه‌روزی ارتقا یابد.
فرماندار شهرستان طارم از ارائه تسهیلات بانکی به تعاونی‌های دارای طرح‌های خود اشتغالی، مشکل آب شرب، آب کشاورزی، مشکل به وجود آمده در ارزیابی زیست محیطی کارخانه سیمان و واگذاری گاز طبیعی به شهرستان طارم اشاره کرد و یادآور شد: به واسطه نبود آب زیرزمینی مردم شهرستان از آب سطحی استفاده می‌کنند که به دلیل رسوب این آب تلخ بوده و قابل استفاده نیست و باید فکری در این زمینه کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول