اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

اجازه تعرض به اراضی ملی را نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ تاکید کرد: با تمام توان از اراضی ملی که متعلق به کل ملت ایران است دفاع کرده و اجازه تعرض احدی به سرمایه‌های ملی را نخواهیم داد.

اجازه تعرض به اراضی ملی را نمی‌دهیم
علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای حفظ و حراست از اراضی ملی در این شهرستان تاکنون انجام شده است؟ گفت: خوشبختانه یکی از اولویت‌های اصلی دولت همین موضوع است و قوانین بازدارنده بسیاری نیز وجود داشته و از نظر قانونی کمبودی نداریم.
وی تصریح کرد:‌ مهم این است که مسئولان و دستگاه‌های اجرایی با اقتدار به وظائف خود در حوزه حراست از منابع طبیعی و حفظ اراضی ملی به درستی عمل کنند.
این مسئول ادامه داد: در شهرستان ساوجبلاغ که یکی از نقاط سرسبز کشور است، ما دارای بیش از یک صد هزار هکتار اراضی ملی هستیم که در نخستین گام صدور اسناد مالکیت به نام دولت و در حقیقت به نام کل ملت ایران در دستور کاری ما قرار گرفت.
حدادی افزود: با تلاشی که دستگاه‌های مربوطه انجام دادند، تاکنون بیش از 80 درصد از این اراضی دارای سند مالکیت قانونی شده‌اند و احدی حق تعرض به آنها را ندارد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که طی مدت کوتاهی اراضی باقی مانده نیز ساماندهی شده و اسناد مالکیتی آنها صادر گردد.

*تعرض به اراضی ملی خیانت به ملت است
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات انجام شده در رابطه با برخورد با متجاوزان به اراضی ملی سخن گفت و اظهار داشت: قوانین قاطعانه بسیاری در این زمینه وجود دارد و خوشبختانه دستگاه‌های مسئول در این شهرستان کوچک‌ترین تخلفی را در این رابطه نمی‌پذیرند.
حدادی با بیان اینکه تعرض به اراضی ملی در حقیقت خیانت به کل ملت ایران است، گفت: همه ما حتی شهروندان نیز در قبال حفظ منابع ملی و طبیعی مسئولیت دارند و هیچ کس نمی‌تواند از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند.
وی در پایان اظهار داشت: استانداری البرز و فرمانداری ساوجبلاغ با جدیت برخورد با متخلفان در این زمینه را پیگیری کرده و اجازه تعرض به احدی را نخواهیم داد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول