اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 13 آبان؛

کرج با تصاویر شهید فهمیده مزین می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و اطلاع‌رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: همزمان با فرا رسیدن 13 آبان سالروز شهادت شهید فهمیده کرج مزین به تصاویر این شهید والا مقام می‌شود.

کرج با تصاویر شهید فهمیده مزین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهرستان، محسن کمالی دهقان اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار اجرایی می‌شود.
وی تأکید کرد:همه ساله همزمان با فرا رسیدن 13 آبان سالروز شهادت شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز، معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با همکاری سایر ارگان‌ها و نهادها برنامه‌های مختلفی را در این کلانشهر اجرا می‌کند.
این مسئول افزود: در سال جاری نیز به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید فهمیده، شهرداری کرج اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلفی خواهد کرد.
وی عنوان کرد: در این زمینه این معاونت در زمان مذکور بنرهایی با مضامین سخنان حضرت امام(ره) و تصاویر شهید فهمیده و شهید بهنام محمدی را در نقاط مختلف نصب می‌کند.
کمالی دهقان از برگزاری نشست اعضای کمیته فرهنگی ستاد یادواره شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز خبر داد.
وی تأکید کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدسی مهمترین وظیفه ما در قبال شهدا است و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که نسل امروز با این اهداف و آرمان‌ها آشنا شده و بر حفظ انها تأکید داشته باشند.
مسئول آموزش و اطلاع‌رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج همچنین از برگزاری برنامه‌های متنوع در مدارس مناطق دوازده‌گانه این کلانشهر خبر داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول