اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان خواستار شد؛

مشارکت فعالانه بانک‌ها در جلسات کارگروه اشتغال

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار دشتستان گفت: مدیران و نمایندگان بانک‌ها باید در جلسات کارگروه اشتغال مشارکت فعالانه‌ داشته باشند.

مشارکت فعالانه بانک‌ها در جلسات کارگروه اشتغال
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان اظهار داشت: دشتستان دارای قابلیت‌های ارزشمندی در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار است که باید از ظرفیت و توانمندی موجود در آن استفاده بهینه کنیم.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نسبت به اجرای تعهدات اشتغال خود پایبند باشند و انتظار داریم هر ماه گزارش اشتغال ایجاد شده را به فرمانداری ارائه کنند.
معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار دشتستان در ادامه در ارتباط با سرشماری نفوس و مسکن مطالبی را بیان کرد و از همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مردم در این زمینه تشکر کرد.
دهقان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مالی طرح‌های اشتغال‌زا اذعان داشت: باید از طریق بانک‌های عامل مکاتبه‌ای با دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با مشکلات مجریان طرح‌های مصوب صورت گیرد و مجریان با در نظر گرفتن زمان مشخص برای تکمیل پرونده به بانک عامل مراجعه کنند، در غیر این صورت مصوبه قبلی لغو و طرح جدید جایگزین آن می‌شود.
وی با بیان اینکه مدیران بانک‌ها باید در جلسات کارگروه اشتغال مشارکت فعالانه داشته باشند، گفت: مدیران و نماینده بانک‌های عامل باید در جلسات کارگروه حضور فعال و مستمر داشته باشند و هر هفته در ارتباط با مصوبات جلسات قبل گزارش ارائه کنند.
معاون فرماندار دشتستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی که تعهد اشتغال آنها صد در صد تحقق یافته تقدیر و تشکر کرد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتستان نیز در این نشست اظهار داشت: بانک‌های عامل اعلام کرده‌اند که طرح‌های جدید را پذیرش نمی‌کنند، به همین دلیل در جلسه قبل کمیته کارشناسی طرحی پذیرش نشد.
سیامک وطن‌خواه از بانک‌های عامل خواست گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای پرداخت تسهیلات به طرح‌های مصوب سال جاری ارائه کنند.
در پایان این جلسه دو طرح پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی شهرستان مطرح و به تصویب اعضای کارگروه رسید.
طرح سرمایه در گردش تالار پذیرایی به مبلغ 250 میلیون ریال و همچنین طرح بهسازی و تجهیز بهداشتی مرکز نگهداری و پرورش دام و طیور به مبلغ 150 میلیون ریال از طرح‌هایی است که مورد تصویب کارگروه دشتستان رسید.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول