اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم:

در جنگ نرم بسیجیان دشمن را ناکام کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: در جنگ نرم نیز بسیجیان دشمن را ناکام کردند.

در جنگ نرم بسیجیان دشمن را ناکام کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد رئیسی ظهر امروز در نشست بسیجیان جم با مدیران ارشد پالایشگاه جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون همواره و با تمام وجود برای سربلندی کشور تلاش کرده‌اند و دشمنان همواره از هیمنه بسیج می‌ترسند.
وی افزود: در جنگ نرم نیز بسیجیان با تبعیت از مقام معظم رهبری در برابر دشمن ایستاده‌اند و بار دیگر شاهد ناکامی دشمنان هستیم.
فرمانده سپاه شهرستان جم با تقدیر از همکاری پالایشگاه جم با بسیج و سپاه جم خاطرنشان کرد: همکاری صادقانه، حضور فعال در برنامه‌ها و پشتیبانی مادی و معنوی مدیران پالایشگاه جم از ماموریت‌های سپاه و بسیج شهرستان جم از مهم‌ترین اقدامات این مجموعه بوده که لازم است از این همکاری تقدیر کنیم و همه باید با توجه بیشتر به منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از آرمان‌های بلند امام(ره) و شهیدان گرانقدر برای سربلندی کشور گام برداریم.
رئیسی، معنویت و همدلی را شاخصه اصلی ملت ایران برشمرد و تشکیل سازمان بسیج را نیز در همین راستا دانست.کارهای بزرگی که در پالایشگاه فجر جم شاهد هستیم نیز نتیجه همدلی و تفاهم کارکنان است.
رئیسی در بخش دیگری از اظهارات خود ساختار جدید بسیج را مورد بازخوانی قرار داد و گفت: در ساختار جدید تغییراتی در شورای بسیج، گردان‌های عاشورا و نحوه عضوگیری افراد بوجود آمده و همه باید تابع این این ساختار باشیم.
وی همچنین از پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم خواست حوزه فعالیت خود را گسترده‌تر کند.
سرپرست روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم نیز در این نشست، خدمت به بسیجیان و یادگاران جنگ و جبهه را افتخاری بزرگ دانست که همه باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.
نعمت‌الله جمالی خواستار فعال شدن "بسیج مهندسی" در پالایشگاه فجرجم شد که مورد استقبال اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) قرار گرفت.
وی اضافه کرد: پالایشگاه جم از بزرگترین پالایشگاه‌های کشور است و بیش از 450 ایثارگر و بسیجی و رزمنده و خانواده شهید در این مجموعه اشتغال دارند که نشان دهنده جو معنوی در پالایشگاه است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول