اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران قم:

بلوار پیامبر اعظم قم 200 هزار متر مربع تملک نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان توسعه و عمران قم گفت: تملکی که در محدوده بلوار نیاز است به تعداد انگشتان دست بوده که به زودی تملک آن عملیاتی می‌شود.

بلوار پیامبر اعظم قم 200 هزار متر مربع تملک نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدتقی نادعلی بعد از ظهر امروز در برنامه یک روزه بازدید نمایندگان بانوان ادارات استان قم از پروژه‌های شهری اظهار داشت: بلوار پیامبر اعظم(ص) به طول هفت کیلومتر حد فاصل حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران است.
وی ادامه داد: با قرار گرفتن در تمام نقاط این پروژه، دو گنبد حرم مطهر و مسجد جمکران به طور کامل مشخص است.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران قم بیان داشت: در این پروژه هفت تقاطع وجود دارد که عملیات آن به صورت غیر همسطح اجرا می‌شود.
نادعلی گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) از بالا و زیر تقاطع‌ها عبور نخواهد کرد بلکه دیگر تقاطع‌ها از زیر این بلوار عبور خواهند کرد.
وی با اشاره به انجام عملیات در تقاطع‌های موجود در بلوار تصریح کرد: تقاطع پل 9 دی، پل بعثت که در مرحله بتن‌ریزی قرار دارد و مراحل آن در هفته جاری صورت خواهد گرفت، پل انتظار تقاطع بعدی است که عملیات اجرایی آن در حال انجام است، دیگر تقاطع‌ها با توجه به اینکه الزامی برای اجرا ندارد، آغاز به کار نشده است.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران قم افزود: در این مجموعه 2 میلیون و 400 هزار متر نیاز به تملک است که بالغ بر دومیلیون متر مربع آن تملک شده است و در حدود 200 هزار متر از قبل تملک شده است.
نادعلی با بیان اینکه 200 هزار متر مربع تملک نیز نیاز است که صورت پذیرد، بیان داشت: تملکی که در محدوده بلوار نیاز است به تعداد انگشتان دست بوده که به زودی تملک آن عملیاتی می‌شود.
وی گفت: عملیات خاکی بلوار به اتمام رسیده، جدول‌گذاری در دست اجرا است و قسمت عمده آن انجام شده است.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران قم خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت این طرح به دلیل شرایط جوی متوقف شده است که به زودی این عملیات ادامه خواهد یافت.
نادعلی گفت: زمان بندی برای افتتاح پروژه 18 ماهه بوده که شش ماه آن گذشته است و در تلاش هستیم آسفالت بلوار سریعتر انجام شود تا رفت و آمد در این مسیر تسهیل یابد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول