اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سومین جشنواره ملی عکس زمان خبر داد:

ارسال 1000 عکس به دبیرخانه جشنواره عکس زمان

خبرگزاری فارس: دبیر سومین جشنواره ملی عکس زمان(گران‌تر از طلا) از ارسال یک هزار قطعه عکس از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره عکس زمان خبر داد.

ارسال 1000 عکس به دبیرخانه جشنواره عکس زمان
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حمیدرضا مجیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال سومین جشنواره عکس زمان از پنجم تا هشتم آذر ماه در اراک برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: از زمان اعلام فراخوان ارسال آثار تاکنون یک هزار عکس از استان‌های مختلف کشور به این جشنواره ارسال شده است که آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ساعت 24  بیستم آبان ماه است.
دبیر سومین جشنواره ملی عکس زمان(گران‌تر از طلا) با بیان اینکه به حرمت زمان و به منظور احترام گذاشتن به کسانی که آثار خود را در کوتاه‌ترین زمان به دبیرخانه ارسال کرده‌اند، مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد، گفت: به منظور سرعت و کیفیت بخشیدن به نحوه ارسال آثار امسال سایت تخصصی عکس زمان به آدرس www.photozaman.ir راه‌اندازی شده است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را از این طریق ارسال کنند.
مجیدی افزود: سومین جشنواره سراسری عکس زمان موضوع نگاه خلاق و جستجوگرانه به موضوع زمان، با عناوین زمان و بیداری اسلامی، زمان ـ عنصر گمشده انسان امروز، زمان ـ مرز واقعیت و رویا، انقلاب اسلامی در گذر زمان، زمان ـ کار و صنعت، زمان ـ سرمایه انسان، زمان ـ ایثار و شهادت و زمان ـ امید و آینده برگزار می‌شود که هر عکاس می‌تواند با حداکثر هفت قطعه تک عکس و یک مجموعه شامل سه تا پنج عکس در جشنواره شرکت کند.
وی با بیان اینکه این جشنواره نفرات برتر ندارد، اظهار داشت: به تمام افرادی که آثارشان در جشنواره پذیرفته شود بابت هر تک عکس مبلغ یک میلیون ریال و بابت هر مجموعه عکس دو میلیون ریال پرداخت خواهد شد.
به گفته وی هیئت داوران این جشنواره اساتید صاحب نام کشور از جمله حسن غفاری، کیارنگ علایی و داریوش محمدخانی هستند.
دبیر سومین جشنواره ملی عکس زمان(گران‌تر از طلا) با اشاره به برگزاری دومین جشنواره عکس گران‌تر از طلا در سال گذشته خاطر نشان کرد: در سال گذشته سه هزار عکس از 320 عکاس به دبیرخانه ارسال شد که 80 درصد آثار ارسالی متعلق به سنین 20 تا 30 سال بود.
مجیدی افزود: از مجموع آثار ارسالی به جشنواره 62 عکس به نمایش گذاشته شد که این نمایشگاه به صورت چرخشی تاکنون در هشت استان کشور برپا شده است.
وی تاکید کرد: زمان همه سرمایه یک انسان است و برای اینکه تلنگری به انسان‌ها زده شود، جشنواره عکس زمان برگزار می‌شود.
دبیر سومین جشنواره ملی عکس زمان(گران‌تر از طلا) استفاده از اساتید برجسته عکاسی کشور، برگزاری کارگاه‌های تخصصی عکس، ارتقای هنر عکاسی و هنرمندان را از بخش‌های جنبی این جشنواره عنوان کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول