اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

خلاء بیمه خدمات درمانی در جامعه محسوس بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاشان گفت: خدمات بیمه درمانی از جمله خدماتی است که خلاء آن در جامعه احساس می‌شد.

خلاء بیمه خدمات درمانی در جامعه محسوس بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی ظهر امروز در دیدار با کارکنان بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان – کاشان، اظهار داشت: خدمات درمانی و پزشکی یکی از عبادت‌های بسیار محبوب خداوند است.
وی افزود: خدمات درمانی پزشکی برای افراد بیمار و ناتوانی که رنج بیماری را تحمل می‌کنند به ویژه بیماران صعب‌العلاج که دارای روحیات حساس و لطیفی هستند و بیمارانی که نیاز به درمان طولانی دارند عبادت محسوب می شود.
عضو خبرگان رهبری بهترین خدمت در اجتماع را خدمت به بیماران ناتوان و خدمات گوناگون پزشکی و درمانی از جمله خدمات بیمه‌ای دانست.
نمازی همچنین با تأکید بر لزوم تکریم بیماران در مراکز درمانی و پزشکی تصریح کرد: مراکز خدمات درمانی پزشکی برای رسیدگی به امور بیماران نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کنند و کار بیماران در این این گونه مراکز، باید با سرعت و دقت انجام شود.
وی بیماران را نزد خداوند عزیز و محبوب دانست و با اشاره به اینکه بیماران شایسته خدمت بهتری نسبت به سایر اقشار جامعه هستند، یادآور شد: شرایط و سیستم درمان در کشور و پرداخت هزینه‌های درمان نباید به گونه‌های باشد که بیمار و خانواده‌اش علاوه بر تحمل رنج بیماری، دغدغه نوبت‌های طولانی بستری در بیمارستان و هزینه درمانی را نیز داشته باشند.    
نمازی با تقدیر از تهیه‌کنندگان قانون خدمات بیمه درمانی و تدوین و تصویب و اجرای این قانون خاطرنشان کرد: اکثریت جامعه از طبقات متوسطی هستند که با اجرای قانون خدمات بیمه‌ای، موجب آرامش خاطر بیماران و خانواده آنان می شویم.
وی در ادامه مردم ایران را الگوی کشورهای عربی، آفریقا و حتی اروپا خواند و اضافه کرد: همانطوری که پیامبر اکرم‌(ص) برای امت خودش الگوست، امروز امت پیامبر نیز برای دیگران الگو شده‌اند.
امام جمعه کاشان گفت: امروز مدیریت در جمهوری اسلامی باید به گونه‌ای باشد که اسلام می‌تواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.   
به گفته وی مدیران جامعه، سه قوه، وزارتخانه‌ها، مدیران عالی، مدیران ارشد، مدیران میانی باید توجه داشته باشند، کوتاهی و سهل‌انگاری آنها می‌تواند اقتدار نظام را خدشه‌دار کند. 
معاون مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: در حال حاضر 1۰۲ هزار نفر در حوزه بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار دارند.
مسلم آشوری افزود: در سال گذشته 9 میلیارد و 356 میلیون تومان برای بیمه‌شدگان تحت پوشش هزینه شده‌است.
به گفته وی در شش ماهه اول سال جاری نیز یک و نیم میلیارد تومان برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خدمات درمانی شمال استان اصفهان هزینه شده‌است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول