اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح جهاد سلامت 4 صورت می‌گیرد؛

ارائه خدمات درمانی رایگان به اهالی دشت آزادگان

خبرگزاری فارس: با اجرای طرح جهاد سلامت 4 در منطقه دشت آزادگان واقع در شهرستان ممسنی، خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی به طور رایگان به مردم این منطقه ارائه می شود.

ارائه خدمات درمانی رایگان به اهالی دشت آزادگان
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در آیین گشایش این طرح،‌ اظهار داشت: جهاد سلامت 4 از هفتم آبان ماه جاری به مدت سه روز به اهالی منطقه دشت آزادگان در شهرستان ممسنی خدمات درمانی ارائه می‌کند.
مهرداد شریفی افزود: جراحی عمومی، داخلی، کودکان، زنان، بیهوشی، طب اورژانس، چشم، گوش و حلق و بینی، پوست، قلب، رادیولوژی، آزمایشگاه و سونوگرافی از جمله خدمات تخصصی و فوق تخصصی هستند که طی این سه روز به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.
وی ابراز داشت: این طرح برای چهارمین بار توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان فارس اجرا می‌شود که بر مبنای منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال جهاد اقتصادی نامیده‌اند،‌ طراحی و اجرا شده است.
شریفی گفت: اجرای طرح جهاد سلامت با این وسعت امکانات و تجهیزات تخصصی و فوق تخصصی در کشور بی‌نظیر است.
الله‌بخش گنجه‌ای، فرماندار نورآباد ممسنی، نیز با حضور در بیمارستان سیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیان کرد: اجرای این طرح توسط علوم پزشکی شیراز که در راستای تمرین برای شرایط بحرانی و همچنین خدمات‌رسانی به مردم محروم مناطق مختلف استان است، باید به عنوان الگویی برای فعالیت سایر سازمان‌ها معرفی شود.
وی اضافه کرد: با اجرای طرح‌های جهاد سلامت، خدمات پیشرفته بهداشتی و درمانی به درب منازل مردم آورده می‌شوند که این مسئله به برکت انقلاب اسلامی و توجه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به خدمات‌رسانی به مردم محروم، ‌امکان‌پذیر شده است.
گنجه‌ای تصریح کرد: بخش‌های مختلفی در شهرستان نورآباد ممسنی از جمله بخش ما که عشایرنشین است، با توجه به پراکندگی مناطق در این شهرستان نیاز به امکانات بهداشتی و درمانی دارند که از مسئولان حوزه سلامت می‌خواهیم این خدمات را در این مناطق نیز ارائه دهند.
به گزارش فارس، تاکنون چهار طرح جهاد سلامت در استان فارس اجرایی شده است که با راه‌اندازی بیمارستان سیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خدمات مختلف تخصصی و فوق تخصصی از جمله عمل جراحی نیز به مردم محروم مناطق به طور رایگان ارائه می‌شود.
در طرح جهاد سلامت یک حدود یک‌هزار و 400 بیمار، در طرح جهاد سلامت دو حدود 2 هزار و 400 بیمار و در طرح جهاد سلامت سه نیز حدود 3 هزار بیمار مورد درمان قرار گرفتند.
طرح جهاد سلامت چهار در حال حاضر توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری نیروی دریایی سپاه، استانداری فارس، فرمانداری نورآباد ممسنی، شهرداری، بخشداری، آموزش و پرورش و سایر سازمان‌های ذی‌ربط، در دشت آزادگان منطقه نورآباد ممسنی در حال اجراست و تا نهم آبان ماه جاری نیز ادامه دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول