اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان:

شطرنج‌بازان اصفهانی با مربیان خارجی کولاک می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان گفت: شطرنج‌بازان استان اصفهان با توجه به استعداد‌های خارق‌العاده خود با وجود مربیان شطرنج خارجی، بسیار قویتر از حال حاضر در رقابت‌های بین‌المللی می‌درخشند.

شطرنج‌بازان اصفهانی با مربیان خارجی کولاک می‌کنند
حسین گلشنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بخشی از موفقیت‌های امروز شطرنج‌بازان استان اصفهان در رقابت‌های جهانی شطرنج به دلیل حضور تیویاکوف هلندی است که ایشان به مدت 40 روز شطرنج‌بازان اصفهانی را زیر آموزش‌های اساسی خود بردند.
وی در مورد رقابت‌های شطرنج المپیاد تیمی جهان ویژه ورزشکاران زیر 16 سال پسر با بیان اینکه این مسابقات دیروز عصر به پایان رسید، تصریح کرد: کاروان شطرنج ایران در رقابت‌های المپیاد تیمی شطرنج جهان که در کشور ترکیه برگزار شد رتبه سوم جهانی را با کسب مدال برنز از آن خود کرد.
رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان با اشاره به اینکه نیما جوانبخت از هیئت شطرنج استان اصفهان در رقابت‌های المپیاد تیمی جهان، عنوان استادی فیده را به دست آورد، اظهار داشت: ایشان روی میز دو رقابت‌های شطرنج، مدال طلای انفرادی این سری از مسابقات را بر گردن انداخت.
وی با بیان اینکه در رقابت‌های المپیاد شطرنج  تیمی جهان، 26 تیم شطرنج از سرتاسر جهان شرکت کرده بودند، اظهار داشت: در این مسابقات تیم شطرنج روسیه رتبه نخست، تیم شطرنج ارمنستان رتبه دوم ، تیم شطرنج ایران مقام سوم و تیم شطرنج آذربایجان مقام چهارم را از آن خود کردند.
گلشنی ادامه داد: تیم شطرنج ایران فردا بعداز ظهر کشور ترکیه را به مقصد ایران ترک کرده و در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران مورد استقبال مقامات فدراسیون شطرنج قرار می‌گیرند.
وی گفت: دور سوم رقابت‌های رده سنی شطرنج نیز دیروز برگزار شد که نتایج آن به زودی اعلام می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول