اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان:

رشد سنین پایه شطرنج در رقابت‌ها عالی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان گفت: رده‌های سنی پایه‌ شطرنج از شانس بیشتری برای مدال‌آوری در رقابت‌های جهانی برخوردار است.

رشد سنین پایه شطرنج در رقابت‌ها عالی است
حسین گلشنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به استعداد‌‌های درخشان شطرنج کشور که در رده‌های پایه وجود دارد، این گروه سنی از شانس بیشتری نسبت به تیم بزرگسالان برای افتخارآفرینی در سطح جهانی برخوردار است.
وی با بیان اینکه در سطح آسیا دو تیم شطرنج هند و چین همواره در سکو‌های اول و دوم قرار می‌گیرند، تصریح کرد: شطرنج‌بازان ایران نیز به راحتی می‌توانند سکو‌های سوم یا چهارمی را از آن خود کنند.
رئیس هیئت شطرنج استان اصفهان در مورد برنامه‌های آتی این هیئت گفت: از هفتم تا 13 آبان ماه سال جاری نیز رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان را در رده‌های سنی هشت، 10 و زیر 20 سال در گروه پسران را پیش‌رو داریم.
وی با اشاره به اینکه رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان برای گروه بانوان نیز از تاریخ 14 تا 20 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، تاکید کرد: رده سنی دختران به مانند رده سنی پسران است.
گلشنی با اشاره به اینکه برخی از رقابت‌های شطرنج استانی در دیگر رده‌های سنی نیز در اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: بقیه مسابقات قهرمانی شطرنج استان نیز در آذر ماه سال جاری برپا می‌شود.
وی اضافه کرد: از اول تا 10 آبان ماه سال جاری نیز شاهد برپایی رقابت‌های شطرنج جهانی برزیل در شهر سائوپلو و اعزام نام‌آوران شطرنج ایران به این مسابقات هستیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول