اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت ورزشکاران نابینا و تالاسمی؛

برترین‌های مسابقات قهرمانی شطرنج قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم گفت: پیکارهای شطرنج قهرمانی قم با شرکت مدعیان زیادی برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت.

برترین‌های مسابقات قهرمانی شطرنج قم معرفی شدند
سکینه باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان داشت: هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم در ادامه رقابت در رشته‌های مختلف با شرکت ورزشکاران این هیئت، مسابقات شطرنج را برگزار کرد که در آن علاوه بر ورزشکاران این هیئت، نفراتی از هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم نیز حضور داشتند.
وی با بیان اینکه این مسابقات شنبه شب نفرات برتر خود را شناخت، ادامه داد: در این دوره از پیکارهای شطرنج قهرمانی قم که با استقبال کم‌نظیر ورزشکاران هر دو هیئت در رده‌های سنی مختلف به انجام رسید، ورزشکاران شرکت کننده در تلاش برای کسب مقام‌های برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم افزود:‌ ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات دارت شطرنج، در سالن ورزشی ستارگان سرخ که متعلق به برنامه‌های هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء است، با یکدیگر رقابتی جذاب و نزدیک برگزار کردند و در پایان افراد اول تا سوم مورد تقدیر قرار گرفتند.
وی در ادامه با اشاره به برترین‌های این دوره از رقابت‌های شطرنج ورزشکاران نابینا و بیماران خاص، یاد‌آور شد: این دوره از مسابقات به شکلی به انجام رسید که در پایان این مصطفی ساعدی ورزشکار نابینای استان بود که موفق به کسب سکوی نخست و عنوان قهرمانی شد.
باباخانی همچنین با اشاره به نفر دوم این دوره از مسابقات‌ بیان داشت: در پایان این رقابت‌ها بعد از مصطفی ساعدی قهرمان مسابقات، عنوان دومی پیکارهای رشته شطرنج به رسول حسین فتحی‌پور از هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا رسید تا این ورزشکار عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورد.
رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم بیان داشت: در این رقابت‌ها بعد از نفرات قهرمان و نایب ‌قهرمان، عنوان سوم به سعید عبدلی دیگر ورزشکار هیئت نابینایان رسید تا بدین ترتیب پیکارهای دارت قهرمانی شطرنج در شهر مقدس قم به پایان برسد.
وی بیان داشت: جوایز و هدایای نفرات اول تا سوم مسابقات شطرنج قهرمانی هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا در استان قم با حضور مربیان و ورزشکارن حاضر همراه با لوح تقدیر به رسم یاد‌بود به آنها تقدیم شد.
باباخانی در ادامه با اشاره به دیگر مسابقات برگزار شده این هیئت یادآور شد: در طول سال ورزشکاران فعال این هیئت در رشته‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که رقابت ورزشکاران شرکت کننده در تمام رشته‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار است، ضمن اینکه استقبال شرکت کنندگان از برنامه‌های این هیئت نیز قابل توجه است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول