اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفند ماه؛

مسابقات بین‌المللی شطرنج در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مسابقات بین‌المللی شطرنج، دوم تا نهم اسفند ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی شطرنج در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: با هماهنگی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان قزوین، زمان دقیق برگزاری رقابت‌های بین‌المللی شطرنج یادواره سردار آزادگان مرحوم سید «علی‌اکبر ابوترابی» مشخص شد.
وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شده است تا قزوین دوم تا نهم اسفند ماه سال جاری میزبان این رقابت‌های بین‌المللی باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: با تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و حمایت فدراسیون شطرنج 20 هزار دلار جایزه نقدی برای شرکت کنندگان برتر مسابقات شطرنج بین‌المللی قزوین در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: در حال حاضر از سوی فدراسیون شطرنج مقدمات دعوت از شطرنج‌بازان 20 کشور دنیا برای حضور در مسابقات بین‌المللی صورت گرفته است.
محمودی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بزرگ اسکیت‌بازان قزوینی توضیح داد: به مناسبت گرامیداشت روز ورزش و تربیت‌بدنی همایش بزرگ اسکیت‌بازان قزوین با حضور 350 شرکت‌کننده برگزار شد.
وی توضیح داد: در این همایش ورزشی که در پیست پارک ملت قزوین برگزار شد، اسکیت‌بازان و علاقمندان به این رشته در رده‌های مختلف سنی به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: همایش بزرگ اسکیت به منظور ترویج این رشته مفرح به شهروندان صورت گرفت و در پایان این همایش به قید قرعه به 10 تن از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد، همچنین همایش اسکیت در شهر بیدستان با حضور بیش از 120 ورزشکار علاقمند در رده‌های مختلف سنی برگزار شد.
وی اعلام کرد: در حال حاضر 890 نفر در استان به طور رسمی و سازمان یافته در رشته اسکیت به فعالیت می‌پردازند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول