اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه پیام نور فارس خبر داد:

تحصیل 80 هزار دانشجو در پیام نور فارس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت:بیش از یک‌میلیون و 300 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور کشور مشغول به تحصیل هستند که سهم فارس از این تعداد،80 هزار دانشجو است.

تحصیل 80 هزار دانشجو در پیام نور فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید مظلومیان بعد از ظهر امروز در همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی استان فارس که در دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد، اظهار داشت: حمایت‌های استانداری، فرمانداری، شهرداران و اعضای شورای شهر نقش مهمی در توسعه دانشگاه پیام نور در فارس در سال‌های گذشته داشته است.
وی با بیان اینکه 80 هزار دانشجو در 47 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان فارس مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور اگر چه یک دانشگاه دولتی محسوب می‌شود، اما در امر راه‌اندازی و توسعه یک دانشگاه مردمی است که اعضای هیئت موسس آن مردم و مسئولان محلی هستند که زیرساخت‌ها و امکانات لازم را برای راه‌اندازی واحدهای جدید در شهرستان‌ها فراهم می‌کنند.
مظلومیان شکستن سد کنکور را یکی از موفقیت‌های دانشگاه پیام نور عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای داوطلبان کنکور صندلی خالی داریم.
وی با بیان اینکه در کنار توسعه کمی دانشگاه پیام نور به امر توسعه کیفی نیز توجه شده است خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد جذب عضو هیئت علمی در وزارت علوم توسط دانشگاه پیام نور انجام گرفته است.
مظلومیان، دانشجو محوری، کتاب محوری و امتحانات متمرکز را از دیگر ویژگی‌های مهم دانشگاه پیام نور عنوان کرد و گفت: تعداد قابل توجه پذیرش فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا نشانه توان علمی بالای فارغ‌التحصیلان این دانشگاه است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با تشکر از حمایت‌های شهرداران از فعالیت‌های عمرانی این دانشگاه، خواستار اعمال معافیت هزینه پروانه ساختمانی پروژه‌های دانشگاه پیام نور این استان و تسریع در اتمام عملیات ساخت بلوار ورودی دانشگاه پیام نور شیراز شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول