اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم:

مجتمع آفرینش‌های دینی و مذهبی قابلیت‌های قم را جهانی می‌سازد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: راه‌اندازی مجتمع آفرینش‌های دینی و مذهبی با کاربری بین‌المللی قابلیت‌های قم را جهانی می‌سازد.

مجتمع آفرینش‌های دینی و مذهبی قابلیت‌های قم را جهانی می‌سازد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، محمد مخلصی در حاشیه بازدید از نمایشگاه سالنمای خدمت اظهار داشت: در سفر مقام معظم رهبری در سال گذشته احداث پروژه مجتمع آفرینش‌های دینی و مذهبی با کاربری بین‌المللی با مساحت 12 هزار و 500 متر مربع و زیربنای 7 هزار مترمربع به تصویب رسید.
وی ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در منطقه پردیسان آغاز به کارکرده و تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بیان داشت: این طرح درحال حاضر در مرحله فنداسیون قرار دارد که با اختصا‌ص اعتبار امید است در مهلت تعیین شده به بهره‌برداری برسد.
مخلصی با اشاره به وجود قابلیت‌های بالقوه در استان قم تصریح کرد: استان قم به عنوان پایگاه شیعه در سطح جهان مطرح است و با توجه به فطرت خداجوی کودکان می‌توان قابلیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی را با استفاده از این ابزارها شکوفا کرد.
به گفته وی مقام معظم رهبری با توجه به حضور اتباع خارجی، وجود مرکز فقهی در قم و نوع تخصص کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنایت خاصی به عملکرد کانون و روش‌های اجرایی آن دارد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم اذعان داشت: مجتمع آفرینش‌های دینی و مذهبی با توجه به نیازی که در حوزه تربیت کودکان و نوجوانان احساس می‌شود، در قم راه‌اندازی شده و برنامه‌های آن در خدمت کودکان و نوجوانان در سطح جهان قرار خواهد گرفت.
مخلصی با بیان اینکه راه‌اندازی این پروژه می‌تواند خلا موجود در زمینه فعالیت‌های نوجوانان را برطرف سازد، خاطرنشان کرد: بخشی از رسالت مجتمع استفاده از تکنولوژی روز به ویژه در حوزه زبان خارجی و رایانه است.
وی تصریح کرد: با راه‌‌اندازی این مجتمع ارائه فعالیت‌های متناسب با روحیات نوجوانان از جمله امکاناتی در حوزه نشر و تولید کتاب، فیلم، نمایش عروسکی و نمایش زنده در خدمت مخاطبان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول