اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه برگزاری مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی؛

کسب 3 مدال برنز ووشوکاران چهارمحال و بختیاری قطعی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: در ادامه برگزاری مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی کسب 3 مدال برنز ووشوکاران این استان قطعی شده است.

کسب 3 مدال برنز ووشوکاران چهارمحال و بختیاری قطعی است
تیمور بنی‎طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ووشو کاران این استان با شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو برای اعزام به مسابقات جهانی در ماکائو چین تاکنون موفق به کسب دو مدال طلا در بخش تالو و یک مدال نقره شده‌اند.
وی افزود: مدال طلای بخش تالوی این مسابقات توسط مهدی مختارپور و مدال نقره توسط عرفان صفرپور کسب شده است.
بنی‎طالبی با اشاره به قوانین جهانی ووشو با بیان اینکه هر تیم در بخش تالو مجاز به استفاده از سه بازیکن بیشتر نیست، گفت: برهمین اساس تیم استان ما برخی از بازیکنان خود را در قالب تیم استان‌های دیگر به میدان مسابقات فرستاده است که از جمله این بازیکنان طاها بدیعی بازیکن مطرح استان است که در ترکیب تیم اصفهان در این مسابقات شرکت داده شد.
سرمربی تیم ووشو چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طاها بدیعی موفق شد با حضوری قدرتمند در این مسابقات مدال طلا و یک نقره برای تیم اصفهان کسب کند.
وی با بیان اینکه در بخش ساندای این مسابقات نیز سه بازیکن از این استان به مرحله نیمه نهایی راه یافته‌اند، گفت: این سه بازیکن با رسیدن به این مرحله مدال برنز خود را قطعی کرده‌اند.
بنی‎طالبی اضافه کرد: برای کسب مدال طلای این مسابقات نیز محمد غفاری، محمد هیبتی و سجاد موسوی بعدازظهر امروز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
وی یکی از دلایل اصلی موفقیت ووشوکاران شرکت کننده در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را خواست مردم و مسئولان ورزشی برای پیشرفت این رشته رزمی و ارج نهادن به ورزشکاران برشمرد.
بنی‎طالبی پیشرفت این رشته ورزشی‌ در هر دو بخش مردان و بانوان استان را قابل توجه دانست و گفت: حضور ووشوکاران استان در اردوهای تیم ملی به طوری که در برگزاری هر اردوی تیم ملی حداقل چهار ووشوکار از این استان در این اردوها شرکت دارند، و شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی به خوبی گواه موفقیت‌های ورزشکاران این استان است.
مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو برای اعزام به مسابقات جهانی ماکائو چین از تاریخ یکم آبان ماه آغاز و عصر امروز به پایان می‎رسد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول