اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت ووشو استان اصفهان:

2 تفاهمنامه برای ووشو اصفهان مدنظر قرار دادیم

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت ووشو استان اصفهان گفت: انعقاد تفاهمنامه با هیئت ووشو شهرستان‌ها و نمایندگان سبک‌های مختلف ووشو از اهم اهداف هیئت ووشو استان اصفهان است.

2 تفاهمنامه برای ووشو اصفهان مدنظر قرار دادیم
مرتضی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به زودی از هیئت ووشو شهرستان‌های استان اصفهان برای مذاکره دعوت به عمل آمده و در این جلسه انتظارات هیئت ووشو استان به این افراد گفته و شرح داده می‌شود.
وی با بیان اینکه هدایت، حمایت و نظارت از اصول مدیریتی هیئت ووشو استان اصفهان است، تاکید کرد: بخش اعظمی از این هدایت بر عهده فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان است، به همین دلیل نقطه نظرات فدراسیون ووشو و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان باید به طور کامل از طرف هیئت ووشوی این استان انجام شود.
رئیس جدید هیئت ووشو استان اصفهان در مورد حمایت از ووشوکاران اصفهانی با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان ورزشی حمایت از اشخاصی است که عمر و جوانی خود را در این رشته ورزشی صرف کرده‌اند، اظهار داشت: در مقوله حمایتی مشکلات ماهوی فراوانی داریم و در عین حال که هیچ‌کس را در این امر مقصر نمی‌دانیم، در برطرف کردن این مشکلات بیشترین تلاش خود را نیز به کار می‌بندیم.
وی بحث نظارتی را از مهم‌ترین اهداف هیئت ووشو استان اصفهان خواند و اظهار داشت: به دنبال بازخورد‌های مدیریتی همه مسئولان ووشو استان و شهرستان اصفهان هستیم  و در این راه از همه مربیان و مدیران فعال رشته ووشو انتظارات بسیار محکم مدیریتی داریم.
کیانی افزود: نمایندگان سبک‌های متفاوت ووشو باید چارت سازمانی خود را تکمیل کرده و هیئت ووشو شهرستان‌ها نیز علاوه بر اضافه کردن دو کمیته نخبه‌پروری و ورزش‌های همگانی به نظام هیئت خود، سایر کمیته‌های غیر فعال خود را فعال کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول