اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو گیلان خبر داد:

راهیابی ووشوکار گیلان به مسابقات ویتنام

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو گیلان گفت: ووشوکار گیلانی با کسب مدال برنز به اردوی انتخابی بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی ویتنام راه یافت.

راهیابی ووشوکار گیلان به مسابقات ویتنام
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدامیر نوری‌سادات عصر امروز در جمع اعضای هیئت ووشو گیلان، اظهار داشت: در مسابقات ووشو قهرمانی کشور در بخش تالو «فرم» بزرگسالان انتخابی تیم ملی، برای حضور در مسابقات آسیایی «هوشی مینه» ویتنام نفرات برتر فرم «چانگ چوان» مشخص شدند.
وی افزود: میلاد نصیری از گیلان با کسب 9.12 امتیاز پس از ورزشکارانی از استان‌های چهار محال و ‌بختیاری و خراسان رضوی سوم شد و به اردوی تیم ملی راه یافت.
این مسئول ادامه داد: مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی از روز گذشته با حضور 361 ووشوکار در زنجان آغاز شد.
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود، اذعان داشت: در این رقابت‌ها 33 تیم در قالب 32 استان حضور دارند.
به گفته نوری‌سادات در این رقابت‌ها 88 تالوکار در 11 فرم و 273 سانداکار در 10 وزن و در مجموع 361 نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در نهایت نفرات نخست تا سوم بخش تالو و نفرات نخست تا سوم مشترک بخش ساندا جواز حضور در اردوی تیم ملی ووشو بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های آسیایی «هوشی مینه» ویتنام را به دست می‌آورند.
رئیس هیئت ووشو گیلان با اشاره به اینکه پیش از این دو ووشوکار گیلانی در رده سنی جوانان به اردوی تیم‌ ملی برای حضور در مسابقات جهانی ماکائو راه ‌یافتند، خاطرنشان کرد: در پایان رقابت‌های تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم‌ ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی ماکائو، رضا پناه‌پور از گیلان در فرم گون‌شو با کسب 8.12 امتیاز پس از ووشوکارانی از زنجان و اصفهان سوم شد.
وی ادامه داد: در فرم چانگ‌چوان رضا پناه‌پور با کسب 8.41 امتیاز به مدال نقره دست یافت.
به گفته نوری‌سادات، این ووشوکار در دائو‌شو با کسب 8.19 امتیاز مدال برنز را کسب کرد و به اردوی تیم‌ ملی جوانان راه یافت.
وی با اشاره به نتایج مسابقات انتخابی تیم ‌ملی جوانان در بخش ساندا (مبارزه) یادآور شد: در وزن 65- کیلوگرم آرش احمدزاده از گیلان مدال برنز را از آن خود کرد و به اردوی انتخابی رقابت‌های جهانی ماکائو راه یافت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول