اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نزدیک شدن به سفر چهارم دولت صورت گرفت؛

تشریح مصوبات ورزش کهگیلویه و بویراحمد در سه سفر دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مصوبات بخش ورزش این استان در سفرهای سه‌گانه دولت را تشریح کرد.

تشریح مصوبات ورزش کهگیلویه و بویراحمد در سه سفر دولت
محمد شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به مصوبات سه سفر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری و احداث سالن سرپوشیده 3 هزار نفری در شهر یاسوج  از پروژه‌های سفر اول دولت به این استان بود که ورزشگاه 15 هزار نفری با 65 درصد پیشرفت فیزیکی و سالن 3 هزار نفری با 85 درصد پیشرفت فیزیکی که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.
شفیعی در رابطه با پروژه‌های دور دوم سفر دولت به این استان نیز گفت: احداث 10 سالن 360 متری در روستاهای دارای حداقل 2 هزار نفر جمعیت، احداث 30 زمین فوتبال روستایی در روستاهای پرجمعیت استان، تکمیل و بهره‌برداری از پیست اسکی یاسوج، مطالعه و احداث یک مجتمع ورزشی در مرکز استان با سالن‌های مورد نیاز، احداث و تجهیز سرای کوهنوردان در سی‌سخت به مساحت هزار متر مربع و احداث 4 سالن ورزشی هزار و 200 نفری در شهرستان‌های استان به ترتیب دو سالن از محل اعتبارات وزارت نفت، یک سالن از محل اعتبارات سازمان تربیت بدنی و یک سالن از محل اعتبارات استانی از مصوبات دور سوم سفر دولت در استان بود که برخی از آن‌ها در دست پیگیری و برخی به‌علت عدم تامین اعتبار هنوز اجرایی نشده که امیدواریم در سفر چهارم دولت موانع اعتباری آن‌ها برطرف شود.
وی گفت: از بین 10 سالن روستایی پنج سالن و از بین 30 زمین روستایی، شش زمین به علت عدم تامین اعتبار تاکنون شروع نشده‌اند و سالن یک‌هزار و 200 نفری دهدشت، پیست اسکی یاسوج، مجتمع ورزشی مرکز استان و سرای کوهنوردان سی‌سخت از مصوبات دور دوم است که به دلیل عدم اعتبار هنوز شروع نشده‌اند. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سفر سوم دولت به این استان هیچ‌گونه مصوبه‌ای در بخش تربیت‌بدنی و ورزش نداشتیم.
این مسئول خدمات دولت‌های نهم و دهم در بخش ورزش را غیر قابل مقایسه با گذشته عنوان کرد و گفت: سرانه فضاهای ورزشی اکنون در همه نقاط کشور از جمله استان کهگیلویه بویراحمد رشد چشمگیری داشته و زیرساخت‌های احداث شده تا اندازه زیادی کمبودها و نواقص گذشته را جبران کرده است.

انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول