اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل:

مصوبات 13 آبان در بابل اجرایی شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از مصوبات جلسات مختلف در بابل اجرا نمی‌شود، گفت: مصوبات 13 آبان در بابل اجرایی شود.

مصوبات 13 آبان در بابل اجرایی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمدجانی روشن ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ستاد غدیر و 13 آبان در فرمانداری بابل با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین و با سابقه‌ترین نهاد انقلابی است، افزود: گاهی مصوباتی در جلسات تصویب شده، ولی در اجرا به آن اهمیت داده نمی‌شود و از آن جایی که کارهای فرهنگی متولیان متعددی دارد و دستگاه‌های مختلفی در کار اجرایی دخیل هستند ضرورت دارد کارهای فرهنگی در شهر و استان متمرکز باشد و ادارات با این شورا هماهنگی و تعامل کافی داشته و کارهای فرهنگی بدون اطلاع این شورا انجام نشود.
جانی‌روشن نوشتن سخنان امام به سر درب‌های ادارات به مدت یک هفته، تدوین اندیشه امام راحل و رهبر انقلاب در مورد استکبار جهانی و برگزاری مراسم تجلیل از دانش‌آموزان را از برنامه‌های مهم 13 آبان شهرستان بابل برشمرد.
وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه نمایش فیلم کوتاه و مستند برای نسل جوان، آتش کشیدن پرچم آمریکا  و اسرائیل و سران استکبار، به صدا درآوردن زنگ مرگ بر آمریکا، حضور دسته جمعی بر سر مزار شهیدان دانش‌آموز، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تهیه روزنامه دیواری و داستان‌نویسی را از دیگر برنامه‌های 13 آبان عنوان کرد.
جانی‌روشن تصریح کرد: با توجه به موج بیداری که در منطقه صورت گرفته باید برنامه‌های 13 آبان امسال بسیار پررنگ‌تر از سال‌های قبل انجام شود.
وی عنوان کرد: پیروزی که ما امروز در خاورمیانه، لیبی و مصر شاهد هستیم ثمره تلاش و حضور مردم در صحنه‌ها در طول تاریخ انقلاب است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اذعان داشت: راهپیمایی 13 آبان امسال بعد از نماز جمعه از مصلای بابل به سمت میدان جهاد و اوقاف انجام می‌شود و تمام سعی ما این است که برنامه شادی برای دانش‌آموزان داشته و امسال این مراسم‌ها با شکوه‌تر از سال‌های قبل انجام شود.
13 آبان شامل رویدادهای مهم در طول تاریخ انقلاب اسلامی از جمله آبان 1343مصادف با تبعید امام (ره)به خارج کشور، 13 آبان سال 1357 روز دانش‌آموز و13 آبان سال 1358 روز ملی مبارزه با استکبار آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول