اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌علت اختصاص نیافتن یارانه؛

پرداخت هزینه امامزاده‌ها و مساجد با مشکل‌ مواجه شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های جویبار، قائمشهر و سوادکوه گفت: عدم اختصاص یارانه‌ها به بخش سوخت، آب و برق امامزاده‌ها و مساجد، هزینه پرداخت این موارد را سنگین و مشکل کرده است.

پرداخت هزینه امامزاده‌ها و مساجد با مشکل‌ مواجه شد
حجت‌الاسلام فتاح سوادکوهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های قائمشهر، جویبار و سوادکوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر در مورد اولویت‌های درخواست‌های مردم شهرستان جویبار از این سازمان در دیدار مردمی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان مازندران با آنان اظهار داشت: بیشترین مراجعه مردم برای اخذ اعتبارات در راستای تعمیر و احداث مساجد و امامزاده‌ها بود . 
سوادکوهی افزود: در سال جاری 150 میلیون تومان اعتبار برای احداث و مرمت پنج امامزاده جویبار اختصاص یافت که به صورت مرحله‌ای برای هر امامزاده معادل 30 میلیون تومان اختصاص می‌یابد. 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های جویبار، قائمشهر و سوادکوه درخواست کمک به مستمندان و قشر کم درآمد را به ویژه در بخش دارو و درمان علت بعدی مراجعه مردمی عنوان کرد و افزود: در بخش خیریه، در حد مقدورات سازمان به این افراد کمک می‌شود. 
سوادکوهی با اشاره به بخشی از مراجعه مردمی که به خاطر مشکل پرداخت هزینه سوخت، آب و برق مساجد و امامزاده‌ها انجام گرفت، اذعان داشت:  به علت اختصاص نیافتن یارانه‌ها به گاز و آب و برق مساجد و امامزاده‌ها، پرداخت هزینه‌ها مشکل‌ساز و سنگین شده که با انعکاس این موارد مشکلات درخواست‌کنندگان بررسی و رفع می‌شود. 
به گزارش فارس، هم اکنون ‌178 امامزاده، 15 بقعه و اماکن متبرکه، 217 باب تکیه، 276 باب حسینیه، 40 باب سقاخانه، سه باب فاطمیه، 481 باب مسجد، یک مکتب الزهرا، یک باب مکتب رقیه و دو مدرسه علمیه در شهرستان قائمشهر، سوادکوه و جویبار وجود دارد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول