اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

حرمت نظام جمهوری اسلامی حفظ شود

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم بر حفظ حرمت نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: عملکرد مسئولان و کارکنان دستگاه‌های کشور باید به گونه‌ای باشد که مردم، تفاوت میان خدمت‌رسانی دینی و غربی را درک کنند و قدر این نظام را بدانند.

حرمت نظام جمهوری اسلامی حفظ شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید‌محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با سرباز معلم‌های قرآنی استان اصفهان، بنده‌ای را محبوب خداوند دانست که ظاهر و باطن وی یکسان بوده و در همه حال خدمتگزار مردم باشد.
وی با بیان اینکه در انسان مومن ظاهر همان باطن است، گفت: در انسان مومن، ظاهر، مظهر باطن او است چراکه خداوند فردی که دارای تغایر در باطن و ظاهر است را دوست ندارد.
این استاد حوزه با اشاره به وجود گرو‌ه‌های مختلف اجتماعی و دستگاه‌های مختلف در کشور بیان کرد: برخی افراد در سطح خانواده، جامعه و کشور فعالیت‌های تخریبی دارند و سبب می‌شوند که اعتماد اقشار مختلف جامعه نسبت به سیستم مدیریتی کاهش یابد.
وی در ادامه ضرورت خدمت‌رسانی صادقانه به مردم در دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: هیچ کس نباید را در راستای خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی کند و خداوند چنین فردی را دوست ندارد چرا که این فرد نیز دارای مغایرت در باطن و ظاهر خود است.
علوی‌گرگانی خداوند را یاور مسئولی دانست که قصد اصلاح جامعه را دارد و در گفتار خود صادق است و در این ارتباط افزود: اگر فردی قصد اصلاح جامعه را داشته باشد و ظاهر و باطن خویش را یکسان کند، خداوند توفیق خدمت‌رسانی به مردم را به او خواهد داد.
وی در ادامه با بیان اینکه رسیدگی به درد مردم از مصادیق خدمت‌رسانی است، اظهار کرد: در ظاهر به نفع مردم سخن گفتن و در باطن علیه آنان برنامه‌ریزی کردن از مشخصات نظام دینی و اسلامی نیست و اگر فردی قصد انجام چنین کاری را داشته باشد مورد قهر خداوند عظیم و جبار قرار خواهد گرفت.
این استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه بر حفظ حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: باید عملکرد مسئولان و کارکنان دستگاه‌های کشور به گونه‌ای باشد که اگر یک ایرانی به خارج از کشور سفر کرد، تفاوت میان خدمت‌رسانی دینی و غربی را درک کند و ایران را کشوری خدمتگزار بداند.
وی در پایان سخنان خود بیان کرد: ایجاد مشکل در کار مردم در ادارات دولتی و دیگر دستگاه‌ها، آبروی نظام و اسلام را به خطر می‌اندازد و باید مسئولان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند تا برطرف شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول