اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جهرم خبر داد:

شناسایی مناطق پر خطر در برابر سیلاب در جهرم

خبرگزاری فارس: شهردار جهرم گفت: مناطق پر خطر در مقابل سیلاب در جهرم شناسایی شدند.

شناسایی مناطق پر خطر در برابر سیلاب در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علیرضا صحرائیان صبح امروز در جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه، پیشگیری از سیل و آبگرفتگی معابر شهرداری با تشریح اقدامات این ارگان در مورد شناسایی مناطق آسیب‌پذیر در سیل اظهار داشت: پس از سیل سال گذشته جهرم شهرداری این شهر اقدام به شناسایی مناطق پرخطر و جدول‌گذاری معابر شهری در مناطق مختلف کرده است.
شهردار جهرم افزود: باید با توجه به تجربه سال‌های گذشته طوری برنامه‌ریزی شود که مناطق آسیب‌پذیر در هنگام سیل به طور سریع خدمات‌رسانی شود.
وی ابراز داشت: فقدان برنامه جامع سیلاب از چالش‌های موجود در مدیریت سیلاب‌ها است و برنامه جامعی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی وجود ندارد.
صحرائیان بیان داشت: نبود هماهنگی بین فعالیت‌های اجرایی و منابع اعتباری در مدیریت سیلاب و همچنین نبود همکاری بین دستگاه‌ها در ساماندهی رودخانه‌ها از مشکلات مدیریت سیلاب‌های سطحی است، به همین منظور تغییر نگاه دستگاه‌ها به دفع سیلاب‌های سطحی ضروری به نظر می‌رسد.
در این جلسه با تقسیم شهر جهرم به دو قسمت شرق و غرب، مدیر واحد فنی و شهرسازی به عنوان مسئول منطقه شرق و مدیر واحد ساختمانی به عنوان مسئول منطقه غرب معرفی شدند و بقیه اعضای حاضر نیز در گروه‌های جداگانه شرق و غرب قرار گرفتند.
همچنین در پایان جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه، پیشگیری از سیلان و آبگرفتگی معابر شهرداری جهرم مقرر شد تا مسئولان هر منطقه به بررسی مشکلات موجود در منطقه خود پرداخته و پیشنهادات کارشناسی را برای حل معضل آب‌گرفتگی اعلام کنند تا در مورد تسریع در روند پیشگیری بحث و تبادل نظر شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول