اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خطاب به مسئولان:

مشکلات ناشی از سیلاب هرچه سریعتر رفع شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جیرفت گفت: با توجه به شدت و گستردگی خسارات ناشی از بارش باران و سیلاب هفته گذشته، مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نسبت به رفع آسیب‌ها، مشکلات و خسارت‌های منطقه در حوزه کاری خود هر چه سریعتر اقدام کنند.

مشکلات ناشی از سیلاب هرچه سریعتر رفع شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در بازدید از روستاهای آسیب دیده از سیلاب و بررسی میزان آسیب‌ها در جمع مردم این مناطق اظهار داشت‌: در بحث جاده‌سازی دو طرح کوتاه مدت و بلند مدت باید در این مناطق به مرحله اجرا در بیاید.
وی طرح کوتاه مدت را خاکریزی جاده روستایی عنوان کرد و افزود: این طرح پس از خاکریزی و بررسی میزان بودجه مورد نیاز باید تأمین اعتبار و سپس برای آسفالته شدن راه‌های روستایی منطقه اقدام شود.
غنچه‌پور تصریح کرد: با توجه به شدت و گستردگی خسارات ناشی از بارش و سیلاب هفته گذشته، مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نسبت به رفع آسیب‌ها، مشکلات و خسارت‌های منطقه در حوزه کاری خود هر چه سریعتر اقدام کنند. 
وی با اشاره به وضعیت نامناسب مدرسه عشایری روستای آبگرم و نداشتن ساختمان و امکانات اولیه مانند تخته سیاه‌، چادر و ... که دانش‌آموزان را در شرایط بسیار سختی قرار داده بود، خواستار رسیدگی هر چه سریعتر اداره آموزش عشایری به این معضل شد.
به گزارش فارس از جنوب کرمان، طبق گفته اهالی منطقه دانش‌آموزان این مدرسه ابتدایی تا 22 مهر ماه فاقد معلم بودند و در حال حاضر نیز در فضای باز و بدون تخته‌سیاه ‌و سایر امکانات آموزشی در حال تدریس هستند.
در هفته گذشته بارش شدید باران موجب آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در مناطقی از شهرستان جیرفت شد که در این راستا خسارت‌هایی به مردم منطقه وارد شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول