اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

نفس استکبار به شماره افتاده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: در 13 آبان‌ماه سال جاری شاهد به شماره افتادن نفس استکبار جهانی هستیم.

نفس استکبار به شماره افتاده است
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجدالدین حسینی دوشنبه‌شب در جلسه برنامه‌ریزی روز 13 آبان در جمع مسئولان فردوس اظهار داشت: امروز مبارزه با استکبار جهانی به نزدیکی کاخ سفید، نیویورک و شهرهای آمریکا رسیده است.
وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف دنیا افزود: امروز بیداری اسلامی دنیا نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و این بیداری زمینه‌ساز براندازی استکبار جهانی است.
امام جمعه فردوس تصریح کرد: روز 13 آبان امسال به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی باید با شور و حضور گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.
معاون فرماندار فردوس نیز گفت: روز 13 آبان‌ماه روز بزرگ و پر اهمیتی است که باید این روز به عنوان یک مناسبت ملی و مذهبی گرامی داشته شود.
محمدعلی جوان افزود: تبعید امام راحل از ایران به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 58 از جمله رویدادهای مهم ایران در تاریخ 13 آبان ماه است.
وی تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی به عنوان یک واقعه تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی، درس و الگوی ارزشمندی برای ماست.
معاون فرماندار فردوس یادآور شد: تسخیر لانه جاسوسی واقعه‌ای بود که نشان داد دشمن با وجود پیروزی انقلاب اسلامی، از پای ننشسته و همواره به دنبال توطئه است.
جوان گفت: هیچ زمانی نشده که دشمن فکر نفوذ را از سر بیرون کند و در عملی کردن توطئه خود از روش‌های مختلفی نیز کمک گرفته است.
وی افزود: دشمن به فکر استحاله افراد است تا از این طریق نظام را استحاله کند چرا که نتیجه این استحاله براندازی نظام است.
معاون فرماندار فردوس تصریح کرد: آنچه سبب شده تا دشمن نتواند در انقلاب و نظام ما نفوذ پیدا کند و استحاله افراد به استحاله نظام منجر شود، وجود ولایت فقیه است.
جوان با اشاره به موج بیداری اسلامی که کشورهای دنیا را فراگرفته است، یادآور شد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی باید به روز جهانی مبارزه با استکبار تغییر پیدا کند و در تاریخ ثبت شود.
مراسم راهپیمایی 13 آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار پس از اقامه نماز جمعه آغاز و نمازگزاران مسیر مصلی امام خمینی (ره) تا میدان 15 خرداد را طی می‌کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول