اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گنبدکاووس:

مبارزه با استکبار فراتر از مرزها است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس گفت: مبارزه با استکبار جهانی از مرزهای جمهوری اسلامی فراتر رفته و مبارزه با استکبار در جهان تعمیم یافته است.

مبارزه با استکبار فراتر از مرزها است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزل‌سفلی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت روز 13 آبان که در فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بیداری جهانی امسال راهپیمایی 13 آبان از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی با اشاره به جنبش وال استریت مردم آمریکا و اروپا تصریح کرد: در حال حاضر آمریکا و تمام همپیمانانش در اوج ذلت هستند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اگر چه امریکا و همدستانش در اوج ذلت هستند اما همچنان به هجمه فرهنگی علیه کشور ما  ادامه می‌دهند و مردم باید هوشیاری و بصیرت‌افزایی این توطئه فرهنگی را نیز خنثی کنند و با حضور باشکوه همچون گذشته در راهپیمایی 13 آبان قدرت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.
وی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان، در این شهرستان راس ساعت 10:30 روز جمعه در مسیر مسجد قائمیه، خیابان سرابی تا مصلای امام جعفر صادق (ع) برگزار خواهد شد بر حضور گسترده مردم، دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان تاکید کرد.
وی از تشکیل چهار کمیته در قالب شورای هماهنگی این شهرستان خبر داد که شامل کمیته دانشجویی با مسئولیت بسیج دانشجویی، کمیته دانش‌آموزی با مسئولیت آموزش و پرورش، کمیته فرهنگی با مسئولیت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته طلاب با مسئولیت مدیریت حوزه است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس همچنین با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: یاد و نام شهید حسین فهمیده نوجوانی که امام راحل، رهبر نامیدش همیشه در یادها زنده است.
قزل‌سفلی همچنین اظهار داشت: 13 آبان یک روز مهم و تاریخی در کشور ماست که در آن سه رخداد مهم از تبعید امام، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر شورای هماهنگی گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان امروز، با شور و اشتیاق انقلابی خود همواره پیرو خون شهیدان و امام خود بوده‌اند.
حجت‌الاسلام علی فتحی اظهار داشت: با اتحاد و وحدت می‌توان همه مشکلات پیش رو را برداشت و در همه عرصه‌ها پیروز شد.
وی تصریح کرد: دانشجویان و دانش‌آموزان باید بخشی از برگزاری راهپیمایی 13 آبان را بر عهده بگیرند و در آن حضور حداکثری داشته باشند و در این زمینه به مردم اطلاع‌رسانی شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول