اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شاهرود:

حلقه‌های صالحین افزایش‌ دهنده قدرت نرم انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین سپاه پاسداران ناحیه شاهرود گفت: حلقه‌های صالحین در حقیقت افزایش ‌دهنده قدرت نرم انقلاب اسلامی هستند.

حلقه‌های صالحین افزایش‌ دهنده قدرت نرم انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علیرضا اسکندرپور در گردهمایی توجیهی اعضای شورای پایگاه‌های بسیج حوزه مقاومت نجف اشرف سپاه شاهرود که با حضور بیش از 100 نفر از اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت این حوزه در مسجد جامع شهر رویان برگزار شد، با اشاره به اجرای برنامه حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت اظهار داشت: در سال جدید تاکید ویژه‌ای بر اجرای حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج شده است.
وی اضافه کرد: تمام فعالیت‌های پایگاه با برگزاری حلقه‌های صالحین و به‏کارگیری اعضای عادی و فعال در این برنامه سنجیده می‌شود و اعتبارات پایگاه‏ها با توجه به تشکیل حلقه‌ها اختصاص می‌یابد.
اسکندرپور با اشاره به اهمیت این حلقه‌ها در پایگاه مقاومت گفت: این حلقه‌ها وظیفه تربیت و پرورش نیروهای بسیجی در زمینه‌های مختلف را بر عهده دارند و باید فرماندهان و شورای پایگاه‌ها در برگزاری این حلقه‌ها نظارت داشته و نواقص و کاستی‌ها را برطرف سازند.
مسئول نظام صالحین سپاه پاسداران ناحیه شاهرود ادامه داد: حلقه‏های صالحین در حقیقت قدرت نرم جمهوری اسلامی در آینده هستند و با اتکا به این منبع، در برابر تهاجم مرئی و نامرئی دشمن آسیب ناپذیر خواهیم شد.
اسکندرپور با تاکید بر اینکه باید تمام توان خود را در این راه به‏کار گیریم، خواستار توجه بیشتر به این حلقه‏ها شد.
در ابتدای این گردهمایی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف در سخنانی با اشاره به ساختار و سازمان جدید پایگاه‏ها بر تشکیل حلقه صالحین و هیئت‌های امر به معروف در پایگاه‏ها تاکید کرد.
وی افزود: با توجه به هجمه دشمن بر کشور ما و هدف قرار دادن ذهن جوانان و خانواده‌ها و هدایت به غفلت و از خودبیگانگی، پایگاه‌های بسیج به عنوان بازوان اجرایی بسیج و حافظان انقلاب اسلامی باید با هوشیاری کامل با استفاده از نیروی بسیجیان و افزایش بصیرت و آگاهی آنان، جامعه را از ترفندهای دشمن آگاه کرده و این امر با تشکیل حلقه‌های صالحین برای رشد داخلی بسیج و شورای امر به معروف برای بعد خارجی که جامعه باشد، محقق خواهد شد.
در پایان این مراسم، از تعدادی از بسیجیان فعال پایگاه‌های مقاومت تقدیر شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول