اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

طرح شجره صالحین زمینه‌ساز ارتقای تولید است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با اجرای طرح شجره صالحین زمینه ارتقای کیفیت و کمیت بیش از پیش تولید در مراکز صنعتی و تولیدی فراهم می‌شود.

طرح شجره صالحین زمینه‌ساز ارتقای تولید است
به  گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل رفعتی در کارگاه آموزشی حلقه‌های تربیتی صالحین سازمان بسیج کارگری استان بوشهر در پالایشگاه جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون موفقیت‌های زیادی برای کشور به ارمغان آورده‌اند و بسیاری از پیشرفت‌های امروز مرهون زحمات بسیجیان است.
وی افزود: بصیرت‌بخشی به نسل امروز و آشنایی با ترفندهای دشمنان امری مهم و ارزشمند است و تلاش داریم با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، بسیجیان را با این مهم آشنا کنیم.
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه برنامه شجره صالحین یک برنامه مهم در سپاه است خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه سپاه و بسیج در سال جاری اجرای برنامه شجره طیبه صالحین است که در رده‌های مختلف بسیج در حال برگزاری است.
رفعتی تصریح کرد: طرح شجره طیبه صالحین بسیج از مهم‌ترین برنامه‌های سال 90 است و از یک نظام بصیرتی و معرفتی بالایی برخوردار است که تمام برنامه‌های ابلاغی را تحت شعاع خود قرار می‌دهد.
وی اضافه کرد: در این طرح با توجه به قشر و تخصص بسیجیان و با استفاده از ظرفیت و توانایی‌های علمی بسیجیان زمینه ارتقای کیفیت و کمیت بیش از پیش تولید در مراکز صنعتی و تولیدی فراهم می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه ما فعلا در ابتدای اجرای این طرح مهم هستیم، اظهار داشت: اجرای این طرح رضایتمندی بسیجان قشر کارگری را در زمینه‌های کار و تلاش فراهم می‌کند.
استاد علوم سیاسی دانشگاه اصفهان نیز در این نشست اظهار داشت: طرح مهم صالحین یک طرح ارزشمند است و از بسیجیان انتظار داریم مشارکت فعالانه‌ای در این طرح داشته باشند.
محمد هاشمی گفت: بسیجیان باید بصیرت لازم برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن را داشته باشند و امروز شاهد تاثیرگذاری بالای طرح صالحین هستیم.
در این گردهمایی 55 نفر از فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای گروه‌های طرح صالحین شهرستان جم شرکت داشتند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول