اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان:

مسئولان از 30 درصد ظرفیت شبکه اشراق بهره می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: مسئولان استانی در حال حاضر از 30 درصد ظرفیت شبکه اشراق در حال استفاده هستند.

مسئولان از 30 درصد ظرفیت شبکه اشراق بهره می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، مرتضی صفری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با اشاره به تلاش دشمنان نسبت به ناامید کردن مردم نسبت به عملکرد مسئولان و نیز سیاه‌نمایی‌ در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: دشمن در حوزه دینی به وسیله شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال محورهایی همچون باستان‌گرایی، تبلیغ ادیان الهی پیش از اسلام، ترویج بی‌دینی، شبهه‌افکنی و ترویج فرقه‌های نوظهور و همچنین سبک زندگی غربی است.
وی افزود: دشمنان فقط در حوزه مسائل دینی در شبکه‌های ماهواره‌ای 20 محور اصلی را هدف‌گذاری کرده و دنبال می‌کنند و در مسائل دیگری نیز همچون حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و غیره نیز فعالیت و تلاش بسیاری دارند.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد وابستگی فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران هستند، ابراز داشت: به طور یقین وابستگی فرهنگی موجب وابستگی اقتصادی و سیاسی بوده و دشمن با همه توان درصدد دستیابی به اهداف شوم خود است.
وی در ادامه به فعالیت 115 شبکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف استانی، ملی و بین‌المللی اشاره و تصریح کرد: این موضوع یک ظرفیت بسیار بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی ایران است که می‌توان با بهره‌گیری از این مهم در برابر پلیدی‌ها و ناپاکی‌های رسانه‌های خارجی ایستاد.
صفری افزود: در حال حاضر شبکه‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه‌های پاک در دنیا مطرح هستند و انسان‌های آزاده‌ای که به دنبال اخبار شفاف و سالم هستند به شبکه‌های ایرانی مراجعه می‌کنند.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با اشاره به فعالیت 20 ساعته شبکه استانی اشراق در طول شبانه‌روز تصریح کرد: علاوه بر شبکه تلویزیونی در شبکه رادیویی استان نیز روزانه 13 ساعت برنامه در حال پخش است که این موضوع یک ظرفیت بزرگ برای مجموعه استان محسوب می‌شود.
وی افزود: به نظر بنده مسئولان استانی در حال حاضر از 30 درصد ظرفیت شبکه اشراق در حال استفاده هستند و این در حالی است که این شبکه می‌تواند نقشی جدی در توسعه و پیشرفت استان داشته باشد.
صفری با بیان اینکه صدا و سیمای استان زنجان آمادگی خود را برای همکاری با مسئولان استانی در این زمینه اعلام می‌کند، گفت: به طور قطع توسعه استان با یک هم‌افزایی در امکانات و نیز تعامل دو جانبه مسئولان استانی با صدا و سیمای استان زنجان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول