اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت:

صدا و سیما بال‌های همایش ملی است

خبرگزاری فارس: دبیرکل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت گفت: یکی از حامیان دلسوز همایش ملی، سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان است که همواره نقش بازوان توانمند این همایش را بازی کرده است.

صدا و سیما بال‌های همایش ملی است
محمد مهدی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در برنامه وِیژه تلویزیونی که برای معرفی اهداف همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت  و با حضور احمد جمشیدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان برگزار شده بود، اهداف این همایش به نحو احسن برای همه مردم به ویژه علاقه‌مندان ورزش‌های همگانی بازگو شد.
وی دلیل معرفی همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت را از برنامه ورزشی پنج، جا افتادن این برنامه در بین مردم اصفهان عنوان کرد و افزود: طبق رایزنی‌های انجام شده با برخی از برنامه‌سازان سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان برنامه ‌پنج بهترین گزینه برای معرفی همایش ملی انتخاب شد.
دبیرکل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت ادامه داد: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان به خوبی توانستند اهداف این همایش را برای عموم مردم اصفهان تشریح کنند و به طور حتم اثرگذاری این برنامه تلویزیونی در رساندن اعضای همایش ملی به اهداف خود که همانا توسعه ورزش همگانی با رویکرد دینی بسیار با اهمیت است.
وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار رسیده به دبیرخانه همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت گفت: از نیمه دوم آبان ماه انتظار داریم سرعت آثار ارسالی به دبیرخانه با شدت بیشتری افزایش یابد.
کاظمی افزود: در ابتدای کار همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت بیشتر آثار ارسالی از طرف کارشناسان رشته‌های مختلف علمی بود که امیدوارم از این لحظه به بعد شاهد حضور دانشجویان دانشگاه‌ها نیز در این رقابت‌های ورزشی و مذهبی باشیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول