اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

اهمیت صدا و سیمای خراسان از تمام کشور بیشتر است‌

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: صدا و سیما در تمام کشور مهم است اما در خراسان رضوی اهمیت بیشتر و چند‌جانبه‌‌ای دارد.

اهمیت صدا و سیمای خراسان از تمام کشور بیشتر است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در محل استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد به سبب همجواری با بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)‌ و خیل عظیم زائران داخلی و خارجی، در زمینه فرهنگ‌سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: بحث زائران و مجاوران مبحثی است که با وجود به نیاز توجه و فرهنگ‌سازی ویژه بر روی آن در شهر مشهد، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق و طولانی مدتی را می‌طلبد.
استاندار خراسان رضوی در ارتباط با یکی از اقدامات فرهنگی در حوزه زائران و زیارت بیان کرد: یکی از اقداماتی که در راستای ساماندهی زیارت انجام داد، ایجاد فرهنگ سفر کاروانی به مشهد است.
صلاحی عنوان کرد: ایجاد فرهنگ سفر کاروانی مزایایی را برای زائران در بر دارد که از آن جمله استفاده از تخفیفات هتل‌ها و مراکز اقامتی حتی تا سقف 50 درصد است که خود سبب تسهیل در سفر برای زائران می‌شود.
وی در همین رابطه ادامه داد: از دیگر اقدامات در این حوزه، برگزاری کلاس‌های آموزش مناسک برای زائران با استفاده از بودجه زیارت و همچنین مدیریت زمان زائر برای استفاده از وقت وی در راستای استفاده و بهره کامل از زمان اقامت در شهر مشهد است.
استاندار خراسان رضوی ضمن اعلام یک خبر به نقل از ریاست جمهوری در زمینه ردیف بودجه زیارت اظهار کرد: بر اساس گفته ریاست جمهوری، احتمال افزایش ردیف بودجه زیارت متصور هست اما در حال حاضر بودجه‌ها بر اساس مصوبات سابق اختصاص می‌یابند.
وی در این شورا ضمن تصویب اعتبارات فرهنگی استان، بر بحث فرهنگ‌سازی و توجه صدا و سیمای خراسان رضوی به مسأله زائر و زائران تأکید کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول