اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش خواستار شد:

تسریع در حل مشکل سرشماری آبپخش

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: سرشماری و آمار از مسائل مهمی است که سرنوشت 5 ساله مردم را رقم می‌زند و از مسئولان استانی و شهرستانی می‌خواهیم در حل مشکل به وجود آمده در سرشماری آبپخش تسریع ورزند.

تسریع در حل مشکل سرشماری آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر اظهار کرد: ‌با گذشت 27 ماه از ابلاغ و استقرار بخشداری آبپخش این بخش هیچ پیشرفت چشمگیری از لحاظ اوضاع اداری نداشته ‌است.
وی افزود: بخشداری آبپخش پس از سال‌های طولانی تلاش و انتظار مردم نجیب آبپخش با دستور مستقیم ریاست محترم جمهور ابلاغ شد و مردم آبپخش انتظار داشتند با ارتقای دهستان آبپخش به مرکز بخش شاهد استقرار ادارات مختلف ‌یا نمایندگی‌های ایشان در این بخش باشیم ولی متاسفانه پس از گذشت مدت 2 سال و اندی این امر محقق نشده ‌است.
رضایی خاطرنشان کرد: متاسفانه در قضیه سرشماری پس از گذشت دو سال و سه ‌ماه از استقرار بخشداری آبپخش این بخش به عنوان یکی از شهرهای بخش همجوار ذکر شده‌ و مردم آبپخش پس از اطلاع از این موضوع به آن واکنش نشان داده‌اند که حق طبیعی ایشان است.
امام‌جمعه آبپخش تصریح کرد: در ارتباط با این موضوع سهل‌انگاری از طرف مسئولان استان صورت‌ گرفته‌ و این سهل‌انگاری ناراحتی و اعتراض مردم ولایتمدار بخش آبپخش را به‌ دنبال داشته ‌است.
رضایی اظهار کرد: این بخش با افتخار تابعیت شهرستان دشتستان را پذیرفته‌است و به هیچ‌نحو تابعیت هیچ‌یک از بخش‌های همجوار را نمی‌پذیریم.
وی تاکید کرد: سرنوشت 5 سال آینده مردم این بخش وابسته به آمار و اطلاعات ناشی از سرشماری است و از مسئولان می‌خواهیم با تسریع در روند حل این مشکل خواسته مردم آبپخش را برآورده ساخته و زمینه پیشرفت هرچه بیشتر این بخش را فراهم آورند.
امام جمعه آبپخش بیان کرد: از استاندار محترم و معاونین ایشان که در روزهای اخیر تلاش‌های زیادی برای حل این مشکلات داشته‌اند کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آورم.
رضایی خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی باید همه دست به دست هم بدهیم و باید از تمام فرصت‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول