اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 1000 دانش‌آموز انجام شد؛

برگزاری همایش بزرگ 13 ساله‌های بندر کنگان

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ 13 ساله‌های بندر کنگان با حضور مسئولان و مردم و دانش‌آموزان برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ 13 ساله‌های بندر کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، امام جمعه کنگان بعد از ظهر امروز در همایش 13 ساله‌های بندر کنگان اظهار داشت: فرهنگ والای ایثار و شهادت امری مهم و ارزشمند است که باید بین جوانان نهادینه شود.
حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: امروز دشمنان به دنبال کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی در بین جوانان کشور هستند و همه باید در مقابله با این جریان بایستیم و فرهنگ اسلامی را گسترش دهیم.
وی در ادامه به افتخارآفرینی شهید فهمیده و پیروی دانش‌آموزان از این شهید اشاره کرد و یادآور شد: همه 13 ساله‌ها و نوجوانان در این شهرستان جمع شده‌اند تا با شهید فهمیده‌ها تجدید بیعت کنند و شما دانش‌آموزان باید مانند شهید فهمیده دارای شجاعت، شهامت، اهل معرفت و بصیرت دینی باشید چرا که شهید فهمیده اینگونه رفتار کرد.
محمودی اضافه کرد: دانش‌آموزی که بصیرت دینی داشته باشد، موقع نیاز مانند شهید فهمیده می‌درخشد، دانش‌آموز بسیجی باید به توصیه رهبری عمل کند و در میادین علمی و دینی بدرخشد.  
فرمانده ناو گروه دریایی شهید غلامی نیز در این همایش در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و یاد و خاطره شهید فهمیده الگو پذیری و تأسی از آرمان این شهید را نشانه اطاعت از فرامین شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.
سرهنگ محمد ساربان گفت: امروز باید با گسترش فرهنگ والای شهادت و ایثار یاد و نام شهدا را گرامی بداریم.
دانش‌آموزان در این همایش بزرگ با تجمع و سازماندهی در آموزش و پرورش و با راهپیمایی از آموزش و پرورش تا مسیر سالن ورزشی با سر دادن شعارهایی مانند "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای"، "خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است" و "ما با ولایت زنده‌ایم، تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم" شور خاصی به مراسم بخشیدند.
در ادامه این مراسم، گروه رزمی‌کاران ذوالفقار با اجرای حرکات نمایش و رزمی خود نشاط و شادابی خاصی به مراسم بخشیدند.
در پایان با اهدا هدایایی از خانواده شهدای دانش‌آموز تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول