اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

تبعیت از منویات رهبری عامل وحدت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیجار گفت: تبعیت از منویات مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل وحدت در جامعه است.

تبعیت از منویات رهبری عامل وحدت است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شهید باهنر این شهرستان با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: نسل گذشته به خصوص جوانان و نوجوانان به تکلیف خود عمل کردند و با جانفشانی در میادین نبرد حق علیه باطل ولایت‌مداری و خلوص و تدین خویش را به جهانیان نشان دادند.
وی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب نیز باید در این برهه زمانی با تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت و حفظ اتحاد و یکدلی خویش در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنند.
امام جمعه بیجار خطاب به دانش‌آموزان بسیجی تصریح کرد: شما باید به عنوان مدافعان راه شهدا انجام وظیفه کنید و در راه شهیدان تفکر کرده و خود را در آن مسیر قرار دهید.
حجت‌الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: فضای کلی بسیج دانش‌آموزی، حضور در صحنه، از خودگذشتگی و فعالیت در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است و این فضا باید همواره فعال و پویا بماند.
وی، روحیه دوران دانش‌آموزی را روحیه ویژه عنوان کرد و این دوران را دروازه‌ای برای ورود به عرصه مسئولیت‌پذیری دانست.
امام جمعه بیجار تصریح کرد: جوان امروز باید رزمنده جبهه جنگ نرم باشد و با حفاظت و حفظ ارزش‌ها خود را از لجن‌زار بی‌بند و باری‌ها نجات دهد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز موج بیداری اسلامی در منطقه به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و نشأت گرفته از انقلاب اسلامی مردم ایران شکل گرفته و ملت ما با سه ویژگی اتحاد، ولایت‌مداری و ایثار و شهادت‌طلبی پرچم‌دار این حرکت است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول