اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مهندسی شرکت گاز کردستان خبر داد:

بهره‌برداری از خط تغذیه تقویتی جاده ساحلی سنندج

خبرگزاری فارس: معاون امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز کردستان از تکمیل و بهره‌برداری از خط تغذیه تقویتی جاده ساحلی شهر سنندج خبر داد.

بهره‌برداری از خط تغذیه تقویتی جاده ساحلی سنندج
شهرام مقبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: با توجه به بررسی کامل خطوط توزیع و تغذیه در شهر سنندج توسط خدمات فنی و مهندسی گاز استان، در سال گذشته انجام خط تقویتی 10 اینچ حد فاصل بلوار مستضعفین و بلوار پاسداران واقع در بلوار ساحلی سنندج در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: این پروژه شامل لوله‌گذاری 10 اینچ با فشار psi 250 به طول حدودی سه کیلومتر بود که با وجود مشکلات متعدد اجرایی از جمله وجود معارض در طول مسیر و نیز عبور عرضی از دو بلوار اصلی و پرترافیک شهر سنندج و نیز انجام یک مورد عملیات هات‌تپ خوشبختانه پروژه به طور کامل اجرا شد به نحوی که در چند روز گذشته این پروژه گازدار و تحویل قسمت بهره‌برداری شد.
معاون امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز کردستان گفت: بررسی و تهیه طرح توسط خدمات فنی و مهندسی گاز استان و اجرای پروژه توسط واحد گازرسانی به صنایع انجام پذیرفت کهخدمات آنها شایسته تقدیر است.
به گفته مقبل، خط تقویتی فوق‌الاشاره برای اتصال خط تغذیه 16 اینچ واقع در بلوار مستضعفین به خط هشت اینچ واقع در بلوار پاسداران انجام پذیرفت تا جایی که ایجاد بالانس شبکه در خطوط تغذیه شهر سنندج به ویژه در انتهای خطوط تغذیه از اهداف این پروژه بود.
مقبل اظهار داشت: بستر کار به منظور تامین گاز یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکن مهر در غرب کشور یعنی پروژه هفت هزار و 600 واحدی مسکن مهر بهاران سنندج و حداقل سه مورد جایگاه‌های CNG و طرح ملی پتروشیمی سنندج و توسعه گازرسانی در  تعداد زیادی از روستاهای حاشیه شهر فراهم شد.
وی ادامه داد: همچنین از انتهای این خط تقویتی متصل به خط تغذیه واقع در بلوار پاسداران اجرای خط تقویتی دیگری برای تامین دو سویه گاز برای تعدادی از روستاهای پرجمعیت حاشیه شهر از جمله روستای حسن آباد در دست اقدام است.
معاون امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز کردستان در ادامه گفت: به منظور اخذ مجوزهای حفاری برای عبور از بلوارهای اصلی شهر حداقل پنج جلسه با حضور نمایندگان شهرداری، راهنمائی و رانندگی و فرمانداری تشکیل شد.
مقبل افزود: از نکات بارز دیگر این پروژه انجام عملیات هات‌تپ در پر ترافیک‌ترین بلوار شهر سنندج توسط گروه هات‌تپ منطقه هشت عملیات گاز بوده که بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای خوشبختانه این عملیات به نحو مطلوب انجام پذیرفت.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول