اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت؛

دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با ولایت تجدید میثاق می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت همایش بزرگ دانش‌آموزی میثاق با ولایت در شهرکرد برگزار می‎شود.

دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با ولایت تجدید میثاق می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل تاجی ظهر امروز در نشست کمیته بین‌المللی بنیاد غدیر این استان، اظهار داشت: دهه امامت و ولایت زمینه‌ای برای طرح سیره امیرالمؤمنین‌علی(ع) و تبیین و تعمیق معرفت نسبت به غدیر و اصل ولایت فقیه است.
وی افزود: غدیر به‌عنوان یک جریان جاری موجب استمرار امامت و ولایت و قوی‌ترین عامل و محور برای وحدت و عزت ایران اسلامی است که باید با برنامه‌ریزی‌های مستمر بتوانیم زمینه را برای اجرای عدالت و استکبار ستیزی فراهم آوریم.
تاجی ابراز امیدواری کرد با همکاری بتوانیم با همکاری دانش‌آموزان و فرهنگیان، فضایی معنوی، جذاب و شوق‌انگیز را برای فهم و درک برکات و جایگاه فرهنگ غدیر و ترویج مفاهیم غدیری در جامعه ایجاد کنیم.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های محوری این کمیته در طول دهه امامت و ولایت، گفت: برگزاری همایش دانش‌آموزی میثاق با ولایت، برگزاری ایستگاه نقاشی و جشن‌های دانش‌آموزی، برگزاری مسابقه سیری در سیره‌ ائمه اطهار در سایت آموزش و پرورش از مهم‌ترین این برنامه‌ها به‌شمار می‎رود.
وی ادامه داد: شرکت فرهنگیان و دانش‌آموزان در نماز جمعه، برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی درباره شکوه غدیر و امامت و ولایت، برگزاری مسابقه توصیف حضرت علی(ع) در بهترین جمله پیامکی شما، دیدار دانش‌آموزان و فرهنگیان با نماینده محترم ولی فقیه در استان، برقراری ایستگاه صلواتی در ادارات 18 گانه آموزش و پرورش استان از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‎شود.
تاجی برگزاری همایش بصیرت افزایی با حضور طلاب خارجی حوزه علمیه را از دیگر این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برگزاری همایش برگزیدگان و نخبگان سرود، اشعار، قطعات ادبی و دل‌نوشته‌های غدیری، شرکت فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی و تشکل‌های دانش‌آموزی در مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا از دیگر این برنامه‌ها خواهد بود.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای بیش از 10 هزار نوبت سرود و دکلمه و بیان احساس غدیری در مراکز آموزشی، برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه ولایت و بصیرت، برگزاری جشنواره سرود غدیر و انتخاب گروه‌های برتر از دیگر برنامه‌های این کمیته محسوب می‎شود.
تاجی اضافه کرد: نواختن زنگ غدیر در مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان برجسته، اختصاص بیش از 13 هزار صبحگاه در طول دهه در بیش از 2 هزار و 300 مرکز آموزشی به موضوع غدیر از دیگر این برنامه‌ها است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول