اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

ناکامی سرقت مسلحانه از بانک در الیگودرز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سارق مسلحی که قصد سرقت محموله پول یکی از بانک‌های الیگودرز را داشت قبل از انجام سرقت دستگیر شد.

ناکامی سرقت مسلحانه از بانک در الیگودرز
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کاظم علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: این سارق مسلح صبح امروز در ساعت اولیه شروع به کار بانک به همراه یک قبضه سلاح کلت، در کنار درب پشتی یکی از شعب بانک این شهر به قصد سرقت کمین گرفته بود.
وی اظهار داشت: سارق با تیراندازی هوایی و ضربه فیزیکی به سر یکی از نگهبانان بانک قصد سرقت را داشت که با اقدام به موقع نگهبان دیگر بانک و شلیک به سمت سارق، این سرقت ناکام ماند و از ناحیه شکم مجروح که برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شد. 
علیزاده از پیگیری موضوع این سرقت توسط نیروی انتظامی به منظور شناسایی سایر هم‌دستان احتمالی این سارق خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سارق به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت قصد سرقت داشته و احتمال هم دست در این سرقت وجود دارد، لذا یک تیم کارشناسی در رابطه با این سرقت در الیگودرز تشکیل شده و موضوع سرقت را پیگیری می‌کند.
وی اظهار داشت: موضوع این سرقت مسلحانه تا روشن شدن تمام زوایای آن توسط نیروی انتظامی ادامه دارد.
علیزاده در ادامه از متلاشی شدن سه باند مواد مخدر در لرستان خبر داد و گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران نیروی انتظامی سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان لرستان شناسایی و منهدم شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان یادآورشد: این سه باند مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته در سه ماموریت جداگانه در شهرهای بروجرد و خرم‌آباد به دام افتادند.
علیزاده خاطرنشان کرد: با انهدام این سه باند، تعداد 12 نفر دستگیر و مقدار 191 کیلوگرم مواد مخدر همچنین شش دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: این باندها، مواد مخدر را از سایر استان‌ها بارگیری کرده و با پوشش مختلف قصد انتقال آن را داشتند که با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی صورت گرفته این سه باند متلاشی شدند.
فرمانده انتظامی استان لرستان همچنین با هشدار به دانشجویان و بانوان از سوء استفاده باندهای قاچاق مواد مخدر از این دو قشر برای جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر خبر داد و گفت: این باندها برای جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر از یک دانشجوی فوق لیسانس و نیز یک خانم برای رد گم کردن استفاده کرده بودند.
علیزاده خاطرنشان کرد: طی شش ماهه نخست امسال یک‌هزار و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف شده که از این مقدار یک‌هزار و 100 کیلوگرم آن توسط نیروی انتظامی کشف شده است.
فرمانده انتظامی لرستان همچنین از دستگیری دو نفر در رابطه با ادعای تجاوز به عنف در شهر خرم‌آباد طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: به دنبال ادعای یک خانم 27 ساله مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری پیکان اقدام به سرقت طلاجات وی کرده و قصد آزار و اذیت وی را داشته‌اند، ماموران این نیرو وارد عمل شده و دو نفر از این افراد را دستگیر کردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول