اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهنشان:

حضور در راهپیمایی 13 آبان ادامه مبارزه با استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهنشان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان در واقع ادامه مبارزه با استکبار جهانی است.

حضور در راهپیمایی 13 آبان ادامه مبارزه با استکبار است
منصور محمدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: روز 13 آبان به واسطه عظمت و گستردگی وقایع این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌طلبد مردم این روز را گرامی بدارند.
وی ادامه داد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه آغازی برای حرکت‌های سریع انقلاب در مسیر پیروزی بود که به وقوع پیوست و مردم این روز را گرامی می‌دارند.
فرماندار ماهنشان با اشاره به کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان خط امام به عنوان انقلاب دوم به عنوان سه رویداد ارزشمند تاریخی محسوب می‌شوند، که هرکدام به میزان یک انقلاب حادثه در دل خود دارد.
وی بر لزوم گرامیداشت 13 آبان در همه سال‌ها تاکید کرد و گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان در واقع ادامه مبارزه با استکبار جهانی و روز مرگ بر آمریکاست که هر ساله نمود بیشتری پیدا می‌کند.
محمدپور با اشاره به پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط دیکتاتوری و استبدادگری در جهان، حوادث کنونی جهان را حاصل افکار بلند امام دانست و افزود: توصیه امام راحل به سران کشورهای عربی دوری از قدرت بزرگی همچون آمریکا و حکومت‌های استبدادی بود که سرنگونی سران دیکتاتور از پیش‌بینی‌های به حق امام است.
وی با اشاره به سقوط قذافی که در توطئه ناپدید شدن امام موسی صدر دست داشت، تصریح کرد: اگر امام موسی صدر زنده می‌ماند سرنوشت لبنان و فلسطین تغییر می‌یافت.
فرماندار ماهنشان ادامه داد: توصیه امام راحل به کشورهای عربی به ویژه حکام مصر عدم صلح با اسرائیل بود اما عدم توجه به این توصیه امام موجب شد، تا سرنوشت دیکتاتوری‌های منطقه به شکل نامبارکی رقم زده شود.
وی بیان کرد: ملت ایران همیشه در صحنه نظام جمهوری اسلامی با ادامه راه ناب محمدی ادامه دهنده راه و سیره انقلاب اسلامی بوده و بر عظمت پیروزی انقلاب بیفزایند.
محمدپور با بیان اینکه مردم ایران همواره باور قلبی و عمیق نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند، افزود: با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات ضرورت حضور در صحنه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی 13 آبان بیش از بیش عیان می‌شود.
وی مشارکت حداکثری و 85 درصدی حضور و مشارکت مردم را در انتخابات ریاست جمهوری را در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: حضور حداکثری مردم نشان از رشد افکار سیاسی مردم بر خلاف نظر دشمنان اسلام دارد.
فرماندار ماهنشان گفت: دشمنان در راستای عدم مشارکت مردم در راهپیمایی 13 آبان برنامه‌ریزی کرده‌اند که ضروری است مردم به ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان با حضور گسترده در این راهپیمایی همانگونه که در 9 دی حماسه آفریدند در 13 آبان نیز حماسه ساز باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول