اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی مطرح کرد:

فعالیت 14 نمایندگی حمل و نقل روستایی در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: کارشناس حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی گفت: هم اکنون 14 دفتر نمایندگی حمل و نقل روستایی در این استان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 14 نمایندگی حمل و نقل روستایی در خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی، محمد شرفی در نشست ساماندهی حمل و نقل روستایی اظهار داشت: از این تعداد 5 نمایندگی مربوط به بخش مرزی راز و جرگلان بجنورد است.
وی مشکلات حمل و نقل روستایی در استان را برشمرد و افزود: عمده این مشکلات مربوط به کمبود ناوگان، بالا بودن سن ناوگان حمل و نقل روستایی، عدم پوشش بیمه‌ای سفر بوده که باید دهیاران برای رفع این مشکلات مشارکت کنند.
شرفی همچنین کمبود پلیس در مسیرهای روستایی و همچنین نظارت بر نرخ‌های کرایه حمل و نقل در این محورهای روستایی استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: البته برنامه‌هایی از سوی حمل و نقل استان در حال برنامه ریزی است.
وی همچنین از واگذاری بخشی از خدمات حمل و نقل استان به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و اظهار داشت: بر همین اساس با 30 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان برای ثبت نام فعالان بخش حمل و نقل روستایی با توجه به شیوه توزیع کارت هوشمند قرارداد منعقد شده است.
کارشناس حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی این اقدام را در جهت تسهیل فعالان بخش حمل و نقل روستایی عنوان کرد.
بخشدار شهر مرزی راز نیز در این نشست با اشاره به طولانی بودن محورهای ارتباطی این بخش بر رفع مشکلات حمل و نقل روستاییان تاکید کرد.
محمد ریواده اظهار داشت: هم اکنون بخش عمده‌ای از جمعیت منطقه مرزی راز برای ایاب و ذهاب از خودروهای عمومی استفاده می‌کنند.
خبر دیگری نیز از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی حاکی است، بیشترین محور پرتردد این استان طی هفت ماه گذشته فاروج به قوچان بوده است.
به گفته سرپرست حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی، طی این مدت 18 میلیون و 272 هزار و 825 خودرو در محورهای ارتباطی این استان تردد کرده که 12 درصد از این مربوط به محور فاروج به قوچان بوده است.
سعید سبحانی همچنین محور سه راهی ایرج به سنخواست را کم ترددترین محور طی امسال در خراسان شمالی عنوان کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول