اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گناباد:

دانشگاه آزاد بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری دنیاست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی با یک‌میلیون و 600 هزار دانشجو بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری دنیاست.

دانشگاه آزاد بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری دنیاست
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، آصف زارع ظهر امروز در جلسه توجیهی دانشجویان دانشگاه آزاد گناباد که در سالن بهلول این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به 30 سال فعالیت دارد و 55 درصد آموزش عالی کشور را شامل می‌شود.
وی افزود: تاکنون در کل کشور نزدیک به 4 میلیون نفر از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شده و رتبه اول اقامه نماز در تمام دستگاه‌های مختلف را از آن خود کرده است.
زارع ادامه داد: راه‌اندازی دوره‌های تخصصی، کسب رتبه اول پژوهش در بین دانشگاه‌های کشور از جمله اقدامات و افتخارات این دانشگاه بوده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی با یک میلیون و 600 هزار دانشجو بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری دنیاست. 
رئیس دانشگاه آزاد گناباد گفت: در حوزه عمرانی این دانشگاه بیش از 20 میلیون مترمربع مساحت دارد و سالانه صدها هزار مترمربع بر این مجموعه اضافه می‌شود.
زارع بیان داشت: در بحث توجه به ورزش قهرمانان ملی می‌توانند بدون نیاز به کنکور وارد دانشگاه شوند و این در حالی است که در بازی‌های آسیایی تعداد زیادی از مدال‌های آورده شده متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.
زارع با اشاره به دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در یکم خرداد 1364 آغاز به فعالیت کرد و هم اکنون 27 سال از فعالیت خود را سپری می‌کند.
وی افزود: 10هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده و 3 هزار و 300 دانشجو در حال تحصیل هستند.
زارع با بیان اینکه بیشترین تمرکز در این دانشگاه در رشته‌های فنی و مهندسی است، اظهار داشت: در حال حاضر هفت رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه وجود دارد که پنج مورد در مهندسی برق و دو مورد در مهندسی کشاورزی است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 50 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد واحد گناباد وجود دارد و در بحث شهریه، این دانشگاه با دادن وام‌هایی به کمک دانشجویان می‌‌آید.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول