اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 آذر ‌ماه؛

نیروهای پلیس‌راه در گردنه‌ها‌ی کرمانشاه استقرار می‌یابند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از اول آذر ‌ماه نیرو‌های راه و ترابری در گردنه‌های سطح استان مستقر شده و نیروهای پلیس‌راه نیز در تاریخ 15 آذر ‌ماه در این نقاط استقرار می‌یابند.

نیروهای پلیس‌راه در گردنه‌ها‌ی کرمانشاه استقرار می‌یابند
غلامرضا امیدی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه‌ اظهار کرد: وضعیت راه نسبت به سال گذشته بهتر است جاده‌ها عریض و لکه‌گیری شده‌اند و راهدارخانه‌های استان کرمانشاه آمادگی لازم را برای حفاظت از جاده‌ها دارند.
وی ادامه داد: امسال خودرو‌های جدید مگان و ویترا را در اختیار نیرو‌های پلیس‌راه قرار داده‌اند که در گردنه‌ها و سطح محور‌ها استقرار می‌بابند ماشین‌آلات راهدار‌خانه‌ها نیز از جمله خودروهای سنگین چون لودر ‌و بلدوزر آماده خدمت رسانی در فصل زمستان  و بارندگی هستند.
رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی نیروهای پلیس‌راه اضافه کرد: از اول آذر‌ ماه نیرو‌های راه و ترابری در گردنه‌های سطح استان مستقر شده و نیروهای پلیس‌راه نیز در تاریخ 15 آذر‌ ماه در این نقاط استقرار می‌یابند.
وی با اشاره کنترل ترافیکی در خصوص ورود کاروان‌های راهیان نور به استان کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: از اول تا 20 آبان‌ماه کاروان‌های راهیان نور وارد کرمانشاه می‌شوند.
امیدی تصریح کرد: با توجه به جلساتی که ماه‌‌‌‌‌‌‌های گذشته با نیرو‌های سپاه و دیگر عوامل داشته‌ایم آمادگی کامل را برای حفاظت از جاده‌ها و استقبال از کاروان‌های راهیان نور را داریم‌.
وی افزود: دراتوبو‌س‌های کاروان راهیان نور یک نفر به عنوان همیار پلیس آموزش دیده و توجیهه شده است که نماینده پلیس در اتوبوس است و به هر گونه مشکل رسیدگی خواهد کرد.
رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه در پایان گفت‌: در چند روز اخیر چهار تصادف در جاده سرپل‌ذهاب و گیلانغرب‌، سرفیروز‌آباد روی داده که منجر به مرگ چهار نفر شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول