اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از 13 تا 20 آبان؛

صبا در تعطیلات لیگ به اردوی کیش می‌رود

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم از برپایی اردوی تدارکاتی تیم صبا در تعطیلات 20 روزه لیگ برتر فوتبال خبر داد.

صبا در تعطیلات لیگ به اردوی کیش می‌رود
محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: بعد از دیدار با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و به سبب در پیش بودن بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های هفته چهارم مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، بازیکنان تیم صبای قم چهار روز را استراحت می‌کنند و بار دیگر تمرینات را از سر می‌گیرند.  
وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت زیاد تا بازی بعدی ما در هفته سیزدهم از نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور که روز بیست و هشتم آبان ماه در مقابل تیم فوتبال استقلال تهران است، کادر فنی در نظر دارد برای حفظ آمادگی تیم اردوی آماده‌سازی برگزار کنند.
سرپرست باشگاه صبای قم اظهار کرد: بر همین اساس برنامه‌ریزی برپایی اردوی آماده سازی تیم فوتبال صبای قم در جزیره کیش را انجام داده‌ایم و این اردو از روز سیزدهم آبان ماه به مدت یک هفته با حضور تمام بازیکنان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: بعد از دیدار با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تیم ما با انگیزه بالا تلاش می‌کند در بازی بعدی و البته سایر دیدارهای لیگ برتر به فکر کسب امتیازات لازم باشد تا بتواند همچنان به عنوان یک تیم مدعی در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشد.  
رمضان‌بیگی اضافه کرد: تیم بسیار خوب و آماده‌ای داریم که قطعا با جلوتر رفتن زمانی به مرز هماهنگی کافی نیز دست می‌یابد و قطعا در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور تیم فوتبال صبای قم با قدرت بیشتری به میدان می‌رود تا به موقعیتی مناسب در لیگ یازدهم دست یابد.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ بازی تیم فوتبال صبای قم در هفته سیزدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شده است و بر اساس آن صبای قم در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در خانه میزبان تیم فوتبال استقلال تهران است.
سرپرست باشگاه صبای قم اظهار کرد: صبای قم تا این هفته از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در مقابل حریفان خود هم در قم و هم در خانه رقبا نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و این نشان از توانمندی تیم ما در لیگ امسال دارد.
وی تاکید کرد: مهم‌ترین هدف ما حفظ آمادگی تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است تا در پایان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال شاهد موفقیت صبای قم در کسب یکی از رتبه‌های بالای جدول باشیم.
رمضان بیگی عنوان کرد: تیم فوتبال صبای قم در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیمی جوان و جویای نام و البته با داشتن چند بازیکن خوب با تجربه برابر حریفان قرار می‌گیرد و با این تیم موفقیت‌های ارزنده‌ای در لیگ و جام حذفی کسب خواهیم کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول