اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین بازی لیگ سیزدهم؛

صبای قم با شکست حفاری اهواز شگفتی‌ساز شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری قاطع مقابل تیم فوتسال حفاری اهواز در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال شگفتی ساز شد.

صبای قم با شکست حفاری اهواز شگفتی‌ساز شد
به گزارش خبرگزاری  فارس از قم، تیم فوتسال صبای قم در چهارمین بازی خارج از خانه خود در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیدار با تیم فوتسال حفاری اهواز به پیروزی رسید تا به عنوان یکی از شگفتی‌سازان هفته لقب بگیرد.
در این دیدار که از هفته هشتم از نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم حفاری اهواز برگزار شد، صبای قم بدون حضور دو مهره کلیدی و ارزشمند خود موفق به کسب سه امتیاز شد.
در این دیدار که در حضور تماشاگران مشتاق و علاقمند به تیم فوتسال حفاری اهواز در سالن نفت این شهر برگزار شد، شاگردان سیدمهدی غیاثی توانستند دست به کار بزرگی زده و با نتیجه جالب توجه چهار بر دو حریف خود را شکست دهند.
این پیروزی در حالی برای نماینده شایسته فوتسال قم لیگ برتر فوتسال به دست آمد که فوتسالیست‌های صبای قم به سومین پیروزی خارج از خانه خود دست یافتند.
سومین تیم جدول رده بندی مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در هفته دوم در اصفهان با نتیجه دو بر یک به تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان باخته بود اما در دو دیداری خارج از خانه دیگر خود در ساوه و ساری پیروز بود.
صبا در هفته چهارم رقابت‌ها در شهر ساوه و در سالن فجر این شهر میهمان تیم فوتسال شهرداری ساوه بود که در پایان توانست میزبان خود را با نتیجه جالب توجه و پر گل پنج بر سه شکست داده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کند.
این در حالی است که شاگردان سیدمهدی غیاثی در دیدار خارج از خانه در هفته ششم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز توانسته بودند تیم فوتسال راه ساری را در سالن سیدرسول حسینی این شهر با نتیجه چهار بر سه شکست دهند.
اما پیروزی در حالی برای صبای قم رقم خورد که غایبان تیم فوتسال صبای قم در این مسابقه حمید ذوالفقاری و سعید تقی‌زاده بودند که هر یک به سبب رنج بردن از مشکل آسیب دیدگی نتوانستند تیم فوتسال صبای قم را در چهارمین بازی خارج از خانه خود در لیگ سیزدهم مقابل فوتسال حفاری اهواز همراهی کنند.
تیم فوتسال صبای قم با کسب هفتمین پیروزی خود در مقابل تیم فوتسال حفاری اهواز، 21 امتیازی شد و بعد از تیم‌های 23 و 22 امتیازی صنایع گیتی پسند اصفهان و فولاد ماهان سپاهان اصفهان در مکان سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور ایستاده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول