اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

دانش‌آموزان در مقابل دشمنان هوشیار باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: با توجه به نقشه‌های شومی که دشمنان ایران اسلامی در ذهن می‌پرورانند از دانش‌آموزان می‌خواهیم که مراقب و هوشیار باشند.

دانش‌آموزان در مقابل دشمنان هوشیار باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز ابرکوه اظهار داشت: در زمانی که دشمن با ابزار نظامی در صدد براندازی نظام اسلامی برآمد، این دانش‌آموزان و همرزمان شما بودند که دوشادوش دیگران به دفاع از کیان میهن اسلامی بر آمدند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون نیز جنگ به قوت و شاید شدیدتر از آن باقی است و تنها نوع جنگ عوض شده است.
حسینی با اشاره به تهاجم فرهنگی به عنوان ابزار جنگ جدید استکبار علیه ایران اسلامی یادآور شد: در این جنگ، دانش‌آموزان امید دوست و دشمن هستند و بصیرت و شناخت آگاهانه آنان نقش ارزنده‌ای را در نتیجه این جنگ ایفا می‌کند.
وی تأکید کرد: تلاش کنید که در این جنگ و در صحنه دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی ناامید کننده دشمنان و یاری‌رسان دوستان انقلاب باشید.
حسینی افزود: دشمن در این جنگ حیله‌های رنگارنگی را به کار می‌گیرد و تنها بصیرت و شناخت می‌تواند مکرها و توطئه‌های مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و انگلیس را باطل سازد.
امام جمعه ابرکوه تأکید کرد: بیدار باشید و توجه کنید آن‌قدر که دشمن در صدد طرح نقشه برای دانش‌آموزان است، کمتر برای بزرگسالان وقت و سرمایه هزینه می‌کند.
وی در مورد علت این امر افزود: دشمن دریافته است که با به بیراهه کشاندن نسل جوان جامعه و از بین بردن ایمان و آرمان‌های پاک آنان در مقابله با انقلاب اسلامی موفق خواهد شد اما به طور قطع همان‌طور که تاکنون ناموفق مانده است، این شکست‌ها همچنان با بصیرت جوانان ادامه خواهد یافت.
در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز ابرکوه برنامه‌های ویژه‌ای از سوی بسیج دانش‌آموزی این شهرستان به اجرا درآمد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول