اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوشرفتار در گفت‌وگو با فارس:

ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر موفق می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ ورزشی ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم از آمادگی این تیم برای موفقیت در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور خبر داد.

ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر موفق می‌شود
علی خوش‌رفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تا‌کنون در یک مرحله برگزار شده از مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم و تیم ایثار در مکان دوم جدول‌ رده‌بندی شانس خوبی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر دارد.
وی افزود: دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نیز در راه است، به همین منظور تمام اعضای تیم زیر نظر کادر فنی، خود را از هر نظر آماده این مرحله از مسابقات می‌کنند که بتوانیم حتی در صورت امکان به صدرنشین گروه نیز نزدیک شویم.  
مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ ورزشی ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم اضافه کرد: با توجه به نفرات بسیار خوب و آماده‌ای که از ظرفیت غنی بسکتبال با ویلچر قم در تیم ایثار عضویت دارند و همچنین بازیکنان جدیدی که جذب تیم شده‌اند، این تیم امید زیادی به موفقیت در لیگ برتر دارد.
وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در هفته آبان ‌ماه، ادامه داد: این مرحله از پیکارها با شرکت چهار تیم حاضر در گروه نخست این فصل، به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان تهران برگزار می‌شود.
خوش‌‌رفتار عنوان کرد: در مسابقات این فصل لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هشت تیم در دو گروه قرار گرفته‌اند که بر اساس این گروه‌بندی، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در گروه نخست با تیم‌های کهریزک تهران، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت مرکزی هم‌گروه است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ ورزشی ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم با اشاره به برنامه‌ دیدارهای مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه نخست، اظهار کرد: بازی‌های این مرحله روزهای پایانی آبان به مدت سه روز به انجام خواهد رسید.
وی همچنین به وضعیت تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در جدول رده‌بندی مسابقات گروه نخست اشاره و بیان کرد: با توجه به برگزاری دو مرحله از مسابقات این فصل، تیم ایثار قم با کسب دو پیروزی و یک باخت در مکان دوم جدول ایستاده است.
خوش‌رفتار خاطرنشان کرد: در دور نخست مسابقات گروه ما که به میزبانی تیم هیئت مرکزی به انجام رسید، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم مقابل میزبان و پیام ارتباطات اصفهان به برتری رسید و تنها مقابل تیم قدرتمند کهریزک تهران نتیجه را واگذار کرد.
وی ادامه داد: در بازی‌های دورهای بعدی که به میزبانی کهریزک تهران، ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم و پیام ارتباطات اصفهان برگزار می‌شود، قطعا به دنبال جبران باخت هفته نخست هستیم تا شاهد صعود تیم به مرحله نیمه نهایی باشیم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ ورزشی ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم تصریح کرد: در این گروه تیم کهریزک تهران با توجه به برخورداری از نفرات ملی‌پوش، از توانمندی بالایی برخوردار است اما قطعا تیم ایثار قم به همراه این تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.  
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول