اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار البرز:

اظهارات مضحک آمریکایی‌ها نشانه ناتوانی آنها در برابر ملت ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: اظهارات مضحک آمریکایی‌ها نشانه ناتوانی آنها در برابر ملت ایران است.

اظهارات مضحک آمریکایی‌ها نشانه ناتوانی آنها در برابر ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی عصر امروز طی سخنانی در دومین کنگره شهید فهمیده و 36 هزار دانش‌آموز شهید اظهار داشت: تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های منطقه‌ای و جهانی در این است که ملت ایران با اعتقاد راسخ و تنها برای دفاع از ارزش‌های اسلامی پا به میدان گذاشتند.
وی تاکید کرد: در دوران شکوهمند انقلاب، هیچگاه منافع فردی و گروهی برای ملت ایران مهم نبود و آنچه اهمیت داشت، سربلندی اسلام و سرافرازی یک کشور اسلامی در جهان بود.
عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب ما در بهمن 57، این حرکت نیازمند حراست و پاسداری بود که فرزندان برومند ایران مانند شهید بزرگوار حسین فهمیده پا به میدان‌های جنگ گذاشته و در برابر دشمن تا آخرین قطره خون خود ایستادگی و مقاومت کردند.
فرهادی تاکید کرد: خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، نهال نوپای انقلاب را به گونه‌ای آبیاری کرد که امروز یادگار امام خمینی (ره) همچون سروی تنومند در برابر گردبادهای مختلف ایستادگی کرده و احدی توان جسارت به آن را ندارد.

اظهارات مضحک آمریکایی‌ها نشانه ناتوانی آنها در برابر ملت ایران است
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتهام‌زنی مضحک آمریکا علیه جمهوری اسلامی گفت: غربی‌ها وقتی در برابر فرهنگ غنی ملت ایران به ویژه شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری خلع سلاح می‌شوند، چاره‌ای به غیر از یاوه‌گویی برای خود نمی‌بینند.
استاندار البرز ادامه داد: آمریکایی‌ها خود سردمدار تروریسم بین‌المللی بوده و از گروهک‌های تروریستی مانند طالبان و منافقین حمایت می‌کنند، اما در عوض ملت‌های مستقل مانند ایران را متهم به تلاش برای ترور کرده و اظهاراتی را بیان می‌کنند که حتی دوستانشان هم آن را باور ندارد.
فرهادی خطاب به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب گفت: آنها از ایمان راسخ شما هراس دارند و نمی‌خواهند جوانان ما همچون شهید فهمیده برای سربلندی و استقلال کشورش تلاش کند.
وی در پایان تاکید کرد: جوانان ایران امروز نیز همچون دوران پر افتخار دفاع مقدس آماده دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و ولایت هستند و در صورت تعرض به کشورمان، پاسخ محکمی به متجاوزان خواهند داد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول