اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار:

جوانان شهید فهمیده را الگوی زندگی خود قرار دهند‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار گفت: امروز باید روحیه اخلاق، ایثارگری و شهامت را در جامعه ترویج داد و جوانان نیز باید شهید فهمیده را الگوی زندگی خود قرار دهند.

جوانان شهید فهمیده را الگوی زندگی خود قرار دهند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از رشتخوار، تیمور ابراهیمی ظهر امروز در جمع مسئولان سپاه ناحیه رشتخوار اظهار داشت: شهید فهمیده نمونه کامل اطاعت از ولایت فقیه است و این شهید بزرگوار در راه آرمان‌های انقلاب و امام ثابت قدم بود و در این راه جان خود را فدای اسلام کرد.
این مسئول با گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی، یک نهاد آموزشی است که با برنامه‌های مدون و ایجاد پایگاه‌های علمی سعی دارد گام موثری در ارتقای توان علمی دانش‌آموزان داشته باشد.
فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار با بیان اینکه جوان ایرانی باید راه واقعی اسلام را درک کند، ابراز داشت: جوانان ما باید همواره ولایت‌پذیر و در راه آرمان‌ها و اعتقادات مستحکم باشند.
ابراهیمی با تاکید بر شرکت گسترده در مراسم راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: نشست روشنگری ، مسابقه نشریه دیواری، صبح‌گاه مشترک، دیدار دانش آموزان بسیجی با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان و برگزاری مسابقات قرآن و عترت را از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان است  
وی در ادامه دیدار با خانواده معظم شهدا،دو رهروان شهدا، غبارروبی قبور مطهر شهدا، حضور سازمان یافته در مراسم استکبارستیزی 13 آبان، حضور دانش‌آموزان بسیجی در نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی ایستگاه صلواتی و ایستگاه نقاشی در طول هفته را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان عنوان کرد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول