اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید محمدی بندرعباس خبر داد:

دسترسی به پرونده الکترونیکی بیمار با سیستم HIS

خبرگزاری فارس: مرکز آموزشی درمانی شهید محمدی بندرعباس با اجرای سیستم HIS در زمینه اطلاعات بیمارستانی مطابق با استانداردهای به روز ایران همگام شده است.

دسترسی به پرونده الکترونیکی بیمار با سیستم HIS
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید محمدی بندرعباس عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای این سیستم در این مرکز گفت: سیستم اطلاعات بیمارستانی  HIS یک نرم افزار جامع برای یکپارچه‌سازی اطلاعات بیمار بین بخش‌ها و سایر مراکز درمانی به منظور تسریع در فرآیند مراقبت و درمان بیمار، بهبود کیفیت، افزایش رضایتمندی  و کاهش هزینه‌ها است.
حسین منتظر قائم افزود: در حال حاضر این سیستم در بیمارستان شهید محمدی و بیمارستان اعصاب و روان ابن سینا مستقر شده است و در بخش‌های بستری و سرپایی اجرا می‌شود.
رئیس مرکز آموزش درمانی شهید محمدی ادامه داد: تمام اطلاعات مربوط به پرونده بیماران به صورت الکترونیکی و کامل و بدون اشکال در روانخوانی ثبت می‌شود و در مراجعه بعدی بیمار به راحتی در دسترس تیم درمانی قرار می‌گیرد.
منتظر قائم با اشاره به این سیستم که در امور درمانی بیمار بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: پرستاران دستورات دارویی و درخواست‌های پاراکلینکی را در این سیستم وارد می‌کنند و ارتباطات بین بخشی از طریق این سیستم به راحتی صورت می‌گیرد و باعث کاهش هزینه‌ها و رفع مراحل اداری و احتمال مفقود شدن پرونده پزشکی بیمار به صفر می‌رسد و پرونده بیمار به صورت آنی در دسترس پزشک قرار می‌گیرد.
وی همچنین بالا بردن میزان دقت در ورود اطلاعات، تسریع در ارتباطات بین بخشی و رضایتمندی بیماران و همراهان و دریافت روزانه آمار و گزارشات روزانه درآمد بیمارستان را از دیگر مزایای این سیستم عنوان کرد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول