اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار محمودآباد:

جذب حداکثری مردم هدف بزرگ دولت در سرشماری است

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد از همکاری مردم با ماموران سرشماری عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: جذب حداکثری مردم هدف بزرگ دولت در سرشماری است.

جذب حداکثری مردم هدف بزرگ دولت در سرشماری است
 جواد واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد از هماهنگی خوب اعضای ستاد سرشماری در این شهر خبر داد و اظهار داشت: قبل از اجرایی شدن سرشماری و برای هرچه بهتر برگزار شدن آن جلسات متعددی با مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین دهیاران و شوراهای شهرستان برگزار کردیم که امروز نتیجه آن کاملا مشهود است.
فرماندار و رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن محمودآباد اجرای مناسب این سرشماری را توجه و برگزاری خوب کلاس‌های آموزشی این ستاد عنوان کرد و یادآور شد: با همت معاونت فنی و آموزشی و همچنین کارشناسان فنی و زبده این ستاد و توجه خوب ماموران به کار گرفته، هم‌اکنون با کمترین مشکل کار سرشماری در محمودآباد با نظم خاصی صورت می‌پذیرد.
فرماندار محمودآباد ادامه داد: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مدنظر در امر سرشماری تعامل و همکاری مردم است که مردم این شهرستان اعم از روستایی و شهری این مسئله را به خوبی انجام دادند و کمترین گزارش عدم همکاری در این زمینه به این ستاد گزارش شده است.
واحدی به ماموران توصیه کرد تا در مواجهه با مردم با سعه صدر برخورد کنند تا جذب حداکثری مردم که مورد نظر دولت و مجموعه نظام است انجام گیرد و همچنین در جمع‌آوری اطلاعات و آمار دقت لازم و مناسب را داشته باشند.
رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن محمودآباد میزان رضایت‌مندی مردم از ماموران سرشماری را بسیار خوب ارزیابی کرد و متذکر شد: امیدواریم این احساس رضایت تا پایان سرشماری وجود داشته باشد و کمترین گله‌مندی را از سوی مردم داشته باشیم که این مهم کمک شایانی در ارائه اطلاعات دقیق از سوی مردم در برخواهد داشت.
فرماندار محمودآباد در پایان اذعان داشت: در این شهرستان 120 نفر عوامل اجرایی اعم از مامور آمارگیر، کارشناس گروه، بازبین، کارشناس بازبین، کارشناس فنی و معاون فنی برای سرشماری نفوس مشغول فعالیت هستند.  
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول